قضیه تصادف سردار آزمون با پورشه میلیاردی‌اش چه بود؟

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
تصادف سردار آزمون

سردار آزمون، بازیکن تیم ملی فوتبال کشور امروز صبح دچار سانحه شد. این تصادف خسارت جانی جزئی به دنبال داشته و در پی آن چند خودرو به‌صورت زنجیره‌ای با هم برخورد کردند. گفته می‌شود علت تصادف بارندگی و لغزندگی زمین بوده و به دنبال واژگونی یک دستگاه کامیونت به دلیل سرعت بالا، این تصادف زنجیره‌ای شکل گرفت. در این تصادف، پورشه ماکان سردار آزمون خسارت مالی نسبتا زیادی دیده و چانه‌اش دچار پارگی شده است.

احتمالا امروز خبر تصادف سردار آزمون را شنیده‌اید. براساس اطلاعات به دست آمده ، سردار آزمون پس از اکران فیلم سریک، امروز صبح در مسیر نکا به بهشهر در حال حرکت بود. در این مسیر یک دستگاه کامیونت به دلیل سرعت بالا واژگون شد. به دنبال این اتفاق، چند خودرو بصورت زنجیره‌ای با هم تصادف کردند. سردار آزمون پس از این تصادف یک استوری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و در متن آن نوشت: «دیگه فهمیدم ماشینم رو نباید بدم به دوماد خونه که اینجور مارو ناقص کنه. خدا رو شکر همه سالم؛ تصادف زنجیره ای. چقدر باحال بود لا به لای اون تصادفا چقدر عکس یادگاری گرفتن با من.» این درحالیست که در گزارش‌های منتشر شده،  رییس پلیس راه استان مازندران سردار آزمون را به عنوان راننده این خودرو معرفی کرد.

استوری سردار آزمون در صفحه رسمی اینستاگرامش

استوری سردار آزمون در صفحه رسمی اینستاگرام خود

به گزارش ایسنا، علیرضا قدمی رییس پلیس راه استان مازندران درمورد جزییات این تصادف گفت: حوالی صبح امروز (یکشنبه) یک دستگاه کامیونت به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه در این محور واژگون شد. پس از آن در حالی که یک دستگاه سواری پورشه به رانندگی “سردار آزمون” در حال عبور از این محدوده بود، یک دستگاه وانت نیسان با این خودرو برخورد کرد. پس از آن یک دستگاه وانت نیسان دیگر با وانت قبلی برخورد کرده و در ادامه‌ یک دستگاه پراید نیز با این خودروها تصادف کرد و در پی آن ترافیک سنگینی در این منطقه ایجاد شد. رییس پلیس راه مازندران با اشاره به این که بلافاصله عوامل راهنمایی و رانندگی در محل حادثه حاضر شدند، خاطر نشان کرد: بررسی علت حادثه نشان داد که عدم توجه به جلو از سوی راننده وانت نیسان دلیل وقوع این حادثه بوده و سواری پورشه که فوتبالیست کشورمان “سردار آزمون” سرنشین این خودرو بود به عنوان مقصر در این حادثه تشخیص داده نشده است. این تصادف از نوع خسارتی بوده و آسیب‌های بسیار جزئی در حد وارد شدن ضربه به برخی از سرنشینان این خودروها وارد شد.

پس از بازی‌های تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ انتقادهای زیادی به عملکرد سردار آزمون وارد شد. به دنبال اوج گرفتن این انتقادات، مهاجم ۲۳ ساله تیم ملی در پست اینستاگرام خود اعلام کرد که از تیم ملی خداحافظی می‌کند. خداحافظی سردار آزمون بازهم حاشیه‌های زیادی را به پا کرد. او نوشت: « همه تلاش من و هم تیمی هایم صعود و پیروزی تیم کشور عزیزمون بود، اما با تمام تلاش‌های بی دریغ ما و دعا‌های میلیون ‌ها ایرانی تقدیر با ما یار نبود.» آزمون هم‌چنین در ادامه متن پست خود نوشت: «توی زندگی یه چیز‌هایی هست که حرف اول رو میزنه، با توجه به اینکه مادرم بیماری سختی رو پشت سر گذاشته بود و من خوشحال بودم متاسفانه الان بخاطر نامهربانی و قدرنشناسی عده ‌ای و توهین ‌هایی که به هیچ وجه حق من و هم تیمی هایم نیست، بیماریش تشدید شده، این مسئله من رو بین دوراهی سختی برای انتخاب قرار داده، در نتیجه من مادرم رو انتخاب می ‌کنم.»

دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar ساسان

    همون بلایی که سر تیم ملی آورد رو سر ماشینش هم آورد . خدا کنه بره از مادرش نگهداری کنه دیگه سمت تیم ملی نیاد

    1. Avatar سینا

      انشا الله بری جهنم آقا ساسان

  2. Avatar مريم

    باسلام. امیدوارم این مادربزرگوارهرچه زودترحالشان خوب شودوخطاب به بازیکنه خوب کشورم. شما برنده بازگشتیدوبراى کل ایران ومن ابروخریدیدشما قهرمان من هستید
    باخت نبود پیروزى بودبراى ما
    اما جام جهانى عجیبى بودتیمهاى قدرى حذف شدن. یکى ازاون تیمها مابودیم
    همه تیم ملى على وبینظیر بودن
    امیدوارم اقاى ازمون تجدیدنظر کنند
    به امیدپروردگارخالق هستى

  3. Avatar جواد نیستانی

    سلام سپاس اقای شاهسون

  4. Avatar Amin

    فک کردم فقط فوتبالو بد بازی میکنه!

  5. Avatar فرهام

    سیبیلا طرف هنوز در نیومده میلیاردی سواره بعد بابای من با اینهمه سیبیل هنوز زورش به ماشین ۵۰تومنی نمیرسه..خدا نوکرتم، شکرت

  6. Avatar علی25

    متاسفانه این همه از این فوتبالیت تعریف میشه و همه دوستش دارن ولی کسی نقدش نمیکنه که سرش دائما تو اینستاگرامه و همش به حاشیه سازی میپردازه،اگر استعداد کسی در فوتبال در حد پله و مارادونا هم باشه ولی همش بهحاشیه سازی بپردازه آرش میشه پیام صادقیان و نیمار که فقط مدل موهاش رو برای هر بازی عوض میکنه

  7. بین تصاویر و متن گزارش‌های مختلف در خبرگزاری‌ها این مغایرت وجود داره. درنهایت ما هم تصاویر منتشر شده رو مبنا قرار دادیم.
    مرسی از توجهتون 🙂

  8. Avatar وحید

    پورشه ایشون که کاین نیست، ماکانه!

  9. Avatar دانیال

    پورشه ماکان، نه پورشه کاین!!! اصلاح کنید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه