قطعات اپل واچ ۲ را در این ویدیو ببینید

۱۲ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اپل واچ 2

تقریبا همه می‌دانند که اپل یک اپل واچ جدید را در دست ساخت دارد. طراحی ظاهری این ساعت هوشمند شبیه به مدل قبلی خواهد بود، اما تغییراتی در آن ایجاد می‌شود که شاید چندان آشکار نباشد. حالا فروشگاهی به نام «بایت» (Byte) ویدیوی منتشر کرده که این تفاوت‌ها را نشان می‌دهد.

یکی از شایعات اپل واچ ۲ این است که نمایشگرش نسبت به مدل قبلی باریک‌تر خواهد بود. ویدیوی بالا هم همین را نشان می‌دهد. معلوم نیست که نمایشگر باریک‌تر به معنی ساعت باریک‌تر خواهد بود یا خیر، اما ویدیوی منتشر شده یک باتری بزرگ‌تر را نشان می‌دهد که ۱.۲۸ وات‌ساعت ظرفیت دارد. این رقم برای مدل فعلی ۰.۹۸ وات‌ساعت است. بنابراین احتمال دارد که نمایشگر باریک‌تر می‌تواند برای یک باتری بزرگ‌تر جا باز کند.

وزن و ضخامت اپل واچ از همان ابتدا هیچ‌وقت مورد انتقاد قرار نگرفته، بنابراین اگر اپل در این زمینه کاری هم نکند، بعید به نظر می‌رسد که کاربران اهمیت بدهند. در هر صورت، با دیده‌ی شک و تردید به این اطلاعات بنگرید، چرا که اعتبار این قطعات تایید نشده، اما با شایعات دیگری که شنیده‌ایم هماهنگی دارند. هنوز معلوم نیست که آیا اپل واچ ۲ در کنار آیفون بعدی عرضه می‌شود یا خیر.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    باز تبلیغات کوپل شروع شد…نکنه تو نمایشگرش باز هم از پنل های معیوب سیکس اس و پلاس استفاده کردی و برش زدی و کوچیکش کردی؟
    خدا کنه افتضاح سیکس اس پلاس و سیکس اس رو نداشته باشه
    با تشکر

  2. Avatar سام

    چه زیبا شیک و باکلاس
    بنده همه محصولات اپل رو تاکنون خریداری کردم به غیر از Apple watch تاکنون
    نمیدونم این هم بگیرم یا نه خیلی خوشم میاد لامعصب شیکیش بیشتره از تکنولوریش هست…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه