[BlizzCon 2016] شخصیت جدید Overwatch پس از ماه‌ها انتظار رونمایی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه

[بروزرسانی ۱۶ آبان]

در کنار انمیشن رونمایی Sombra که می‌توانید آن را در پایین ببینید، شرکت بازی‌سازی بلیزارد تصاویر و ویدیویی جدید برای معرفی شخصیت Sombra منتشر کرده است. این ویدیوها، قدرت‌ها و قابلیت‌های این قهرمان را به خوبی به تصویر می‌کشند. می‌توانید در ادامه، این تصاویر و ویدیوها را ببینید.

overwatch_sombra_concept_art

‌‌‌‌

‌‌‌

همان طور که از چند وقت پیش شایعه شده بود، شرکت بلیزارد یک قهرمان جدید برای بازی Overwatch معرفی کرد. این قهرمان «سامبرا» (Sombra) نام دارد که در جریان همایش BlizzCon 2016 نشان داده شد.

این قهرمان ویژگی‌های دفاعی و هکری مختلفی دارد. در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی شخصیت سامبرا را ببینید:

این قهرمان به شکل پیش فرض از هفت‌ تیر استفاده می‌کند و با ویژگی‌‌های هک کردنی که در اختیار دارد می‌تواند مانع دشمنان شود. از دیگر ویژگی‌های این شخصیت می‌توان به Thermoptic Camo اشاره کرد. این قابلیت باعث می‌شود که سامبرا نامرئی شود و بسیار سریع حرکت کند.

ویژگی دیگر این قهرمان Translocator نام دارد که باعث می‌شود سامبرا بتواند خودش در کمترین زمان ممکن از مکانی به مکان دیگر ببرد.

قدرت ویژه‌ی قهرمان جدید بازی Overwatch هم EMP نام دارد که می‌تواند تمام تجهیزات الکترونیکی را غیرفعال کند. شرکت بلیزارد اعلام کرد که این قهرمان از هفته‌ی آینده به شکل آزمایشی در نسخه‌ی کامپیوتر‌های شخصی بازی Overwatch مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق این قهرمان اعلام نشده است.

منبع: Polygon

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar arya

    از کجا میشه این بازی رو گرفت؟

  2. Avatar بهنام

    با سلام.بازی جالبی هستش.ولی بخاطر سبک تقریبا فانتری که داره شاید بعضی ها خوششان نیاد.ولی در کل من پیشنهاد میکنم که بگیریدش.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه