قیمت اشتراک پلی‌استیشن پلاس افزایش پیدا می‌کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سونی اعلام کرد که قیمت اشتراک «پلی‌استیشن پلاس» (PlayStation Plus) از ماه آینده‌ی میلادی (سپتامبر) در آمریکا و کانادا افزایش پیدا می‌کند. پس اگر اکانت پلی‌استیشن شما مربوط به آمریکا و کانادا می‌شود، تنها چند هفته فرصت دارید اشتراک PS Plus خودتان را با قیمت فعلی تمدید کنید و گرنه باید هزینه‌ی بیشتری برای آن بپردازید.

قیمت اشتراک PS Plus از ۵۰ دلار به ۶۰ دلار افزایش پیدا کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده از طرف شرکت سونی،  قیمت اشتراک یک‌ساله‌ی پلی‌استیشن پلاس از ۵۰ دلار به ۶۰ دلار افزایش پیدا می‌کند. همچنین قیمت اکانت سه ماهه هم از ۱۸ دلار به ۲۵ دلار رسیده است. البته این اولین افزایش قیمت سرویس PS Plus در آمریکای شمالی پس از سال ۲۰۱۰ است.  سونی گفته که این افزایش قیمت از تاریخ ۱ مهر ماه صورت می‌گیرد و تا قبل از این تاریخ می‌توانید اشتراک خودتان را با قیمت فعلی تمدید کنید.

سونی هنوز چیزی درباره‌ی افزایش قیمت اشتراک‌های اروپا نگفته؛ اما این شرکت سال گذشته قیمت PS Plus را در کشورهای اروپایی افزایش داده بود.

اشتراک پلی‌استیشن پلاس باعث می‌شود که کاربران بتوانند بازی‌های کنسول پلی‌استیشن ۴ را به صورت آنلاین بازی کنند و از ویژگی‌های ابری این کنسول استفاده کنند. همچنین با داشتن این اشتراک بازی‌های رایگان هم دریافت خواهید کرد.

منبع: VG247

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه