قیمت خرید یاهو ۳۵۰ میلیون دلار کاهش یافت

۱۴ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال گذشته، شرکت ورایزن (Verizon) اعلام کرده بود که یاهو را با قیمت ۴.۸۳ میلیارد دلار خریداری می‌کند. طولی نکشید که یاهو قربانی یک حمله‌ی بزرگ سایبری شد. وضعیت وقتی بدتر شد که وجهه‌ی این شرکت بعد از هک‌های پشت سرهم، بیشتر خراب شد. حالا هر دو شرکت اعلام کرده‌اند که قرار است با قیمتی جدید وارد معمامله‌ای رسمی شوند.

یاهو و ورایزن اعلام کرده‌اند که قرار است با قیمتی جدید وارد معمامله‌ای رسمی شوند.

در قرارداد نهایی بسته شده بین دو شرکت، به تخفیف ۳۵۰ میلیون دلاری از سوی یاهو اشاره شده است. این قرارداد بسته شده و موارد نوشته شده در آن دیگر قابل تغییر نیست.

یکی از سخنگویان ورایزن گفته که مالکیت یاهو، حرکتی بسیار مهم از سوی آن‌ها خواهد بود: “ما می‌خواهیم به زودی از توانمندی و کمک‌های شرکت یاهو برای تبلیغات گسترده‌ خودمان استفاده کنیم.” گذشته از قراردادهای امضا شده، یاهو و ورایزن به این توافق رسیده‌اند که برای مدیریت مشکلاتی به وجود آمده در هک‌های صورت گرفته در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ با هم همکاری کنند.

یاهو در حال حاضر درگیر دادخواست‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است؛ تحقیقاتی که در مورد طولانی شدن زمان اطلاع رسانی به سهام‌داران در مورد روند این حمله‌ها مورد بررسی قرار می‌دهد.

مفاد این قرار داد نشان می‌دهد که یاهو باید نصف هزینه‌های مربوط به شکایات مختلف در زمینه‌های هک‌ها را پرداخت کند؛ شکایاتی به غیر از مواردی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه یاهو مطرح کرده است.

منبع: Ubergizmo

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar آلبر

    زمانی نه چندان دور یاهو مجموعه ای پویا و رو به جلو بود ولی الآن شاهد رسوائی های اکنیتی متعدد و سقوط آزاد سهام این شرکت هستیم. یاهو چته؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه