قیمت و زمان عرضه گلکسی نوت ۹ مشخص شد

۱۹ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی نوت 9

شب گذشته بالاخره سامسونگ در مراسم Unpacked در شهر نیویورک، جدیدترین پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت ۹ را معرفی کرد. نوت ۹ که بی شباهت به نسل قبلی خود یعنی نوت ۸ نیست، از نظر قیمتی کمی از این قیمت عرضه این گوشی بیشتر خواهد بود.

آنطور که سامسونگ اعلام کرده، گلکسی نوت ۹ از تاریخ دوم شهریور ماه، در دو مدل ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی به ترتیب با قیمت‌های ۹۹۹ و ۱۲۵۰ دلار عرضه خواهد شد. نکته قابل توجه قیمت نسخه ۵۱۲ گیگابایتی این گوشی بوده که تقریبا می‌توان گفت بیشتر از دیگر پرچمدار‌های شرکت‌های مختلف خواهد بود. البته تفاوت این دو مدل تنها در حافظه داخلی نبوده و مدل ۵۱۲ گیگابایتی رم ۸ گیگابایتی خواهد داشت در صورتی که مدل پایه با حافظه رم ۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

این گوشی در بازار کشور ما با پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ عرضه خواهد شد که مشابه گلکسی اس ۹ است. در بخش پشتی این گوشی دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی قرار دارد که دوربین اصلی آن از دریچه دیافراگم متغیر بهره می‌برد. همچنین این گوشی از یک باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپری نیرو می‌گیرد و این باتری نوید یک روز استفاده کامل را می‌دهد. همچنین این گوشی نسبت به نسلی قبلی خود دارای بلندگوهای استریو شده و قلم اس پن نیز به بلوتوث و کاربرد‌های جدید مجهز شده است.

گلکسی نوت 9

قلم S Pen گلکسی نوت ۹

گلکسی نوت ۹ در چهار رنگ مشکی، ارغوانی، مسی و آبی عرضه خواهد شد. نسخه آبی رنگ این گوشی تنها مدلی است که قلم زرد رنگ داشته و در واقع به نوعی خاص‌ترین رنگ این گوشی جذاب به حساب می‌آید. سامسونگ ایران به احتمال قوی تا چند روز آینده پیش فروش این گوشی را آغاز خواهد کرد و احتمالا به مانند گذشته، کسانی که نوت ۹ را پیش‌خرید کنند، علاوه بر دریافت سریع‌تر گوشی، از هدایایی ویژه برخوردار خواهند شد. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟ آیا گلکسی نوت ۹ می‌تواند فروش خوبی داشته باشد؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. علی

    البته صرف نظر از ویژگی های برتر این پرچمدار، نظرات خوانندگان نوعی نقیصه فرهنگی را منعکس می کند. اینکه افراد با هر سطح درآمدی خود را مستحق خرید عالی ترین مدل یک برند جهانی بدانند، مسیله قابل توجهی است. با درامد سرانه ۱۷۰۰ دلار نباید خرید این گوشی را جزو حسرت های دوران جوانی خود بدانیم.

  2. مجید

    %۱۰۰ با این قیمت دلار فروش خوبی خواهد
    داشت، فکر کنم نزدیک ۱۴ میلیون ناقابل بشه ????

  3. سعید

    بنظرم note fe هنوزم از همشون بهتره

  4. ReZa

    من قبلا رو این‌ گوشی برنامه ریزی کرده بودم
    ولی الان‌ نمیدونم چی بگم با این قیمتا تنها کاری که ازمون‌ برمیاد سرکوب‌ کردن خواسته هامونه….

  5. فرهاد

    قیمت وحشتانکه ولی گوشی زیبا و دقیقا همون چیزیه که من از لحاظ طراحی امکانات و قلم و دروبین میخوام یا میخواستم (با این قیمتی که به دلار مشخص شده)

  6. مجتبی

    به نظر من با این وضع دلار نه تنها گوشی گلگسی نوت ۹ بله از این به بعد تمام گوشی های ۸۰۰ دلار به بالا که بعدا به بازار میان فروش نسبتا بسیار کمی نسبت به قبل خواهند داشت. واقعا کاری کردند که آدم یه گوشی هم نتونه بخره خدا از کسانی که باعث شده دلار اینطوری بشه نگذره

  7. علی

    سامسونگ ایران همه چیش محدوده مثلا حافظه ۱۲۸ گیگابایتی رو فقط پیش فروش میکنه اونم تو سه زنگ مشکی و طلایی و بنفش ولی آبی رو پیش فروش نمیکنه همچنین نسخه دیگر نوت ۹ یا همون ۵۱۲گیگابایتی رو برای فروش برای چندماه‌ دیگه عرضه میکنه وقتی که فروشش کم بشه همچین کاری رو میکنه‌ این اصلا درست نیست خریدار باید حق انتخاب داشته باشه حالا تو هر مدلی که دوست داشته باشه چ نسخه ۱۲۸ باشه چ نسخه ۵۱۲ چ دوسیم‌ باشه‌ چ تک سیم‌ چ آبی باشه چه رنگ های دیگه یا اگزینوس یا اسنپ‌دراگون‌ به هرحال باید به انتخاب مشتری احترام بگذاره و این محدودیت های مسخره رو حذف کنه من یه سری از نمایندگی‌ پرسیدم گفتم چرا قضیه اینطوریه‌ همه چی محدود به انتخاب نماینده وارد بازار میشه‌ گفت به خاطر اینکه مشتری این نوع امکانات‌ کمه و قیمت بالاست کمتر کسی سراغ این نوع محصول میره به خاطر همین وارد بازار نمیشه. به نظر من نباید اینطوری باشه باید به حقوق خریدار احترام گذاشته بشه. به نظر من بازار آزاد بهتر جواب میده تا نمایندگی البته باید شرایطی جوری باشه که همه قدرت خرید داشته باشند من نوت ۴ دارم دوست داشتم تابستان نوت ۸ بخرم یا نوت ۹ رو پیش خرید کنم ولی وقتی بازار رو دیدم اوضاع خیلی افتضاح تر از اونی هست که پیش بینی کرده بودم با این قیمت هایی که وجود داره گوشی پایین رده به زور میشه خرید. من قبلا با پول J7pro الان پرچمدار سامسونگ نوت ۴ رو خریدم ولی حالا پول یه پراید کارکرده رو بدی که بخوای یه گوشی بخری‌‌. واقعا متاسفم‌ برای کسانی که این وضع رو بوجود آوردند!!!!!!!

  8. عماد

    تو خارجو که نمیدونم ولی اینجا که کشور حسرت هاست و فکر کنم وقتی روی محصولاتی عادی مثل ماشین های کره ای یا ماشینای عادی سایر برندها واژه لوکس قرار داده شد که قیمتای فضایی پیدا کردن و بالای ۹۰ درصد مردم ما توان خریدشو نداشته و الان که دیگه اصلا ندارن،ازین ببعد فکر کنم واژه ای به اسم گوشی لوکس هم به واژگان ما اضافه شد باشد که رستگار شویم.

  9. امیر اسدی

    خدا لعت کنه باعث و بانیش رو که حتی خرید گوشی هم به لیست دست نیافتی های دوران جوونیمون پیوست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه