قیمت و تاریخ عرضه‌ی رسمی گوشی سونی اکسپریا C5 آلترا مشخص شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی سونی اکسپریا C5 آلترا چند روز پیش در کنار سونی اکسپریا M5 معرفی شد. این گوشی گرچه یک میان‌رده محسوب می‌شود، اما نمایشگر بدون حاشیه‌ی ۶ اینچی و ۱۰۸۰p آن در کنار دوربین‌های ۱۳ مگاپیکسلی و فلاش LED، آن را به یک گوشی جذاب تبدیل کرده است.

شرکت سونی رسما قیمت و تاریخ عرضه‌ی گوشی جدید سونی اکسپریا C5 آلترا را اعلام کرد.

سونی قبلا گفته بود که C5 آلترا در همین ماه قابل خرید خواهد بود و حالا قیمت این دستگاه هم تعیین شده است. شعبه‌ی هنگ کنگ سونی، اکسپریای جدید را از بیست و سوم مرداد یعنی هشت روز دیگر، به قیمت ۴۲۵ دلار در سه رنگ سفید، مشکی و سبز ملایم زیبایی خواهد فروخت. به احتمال زیاد، اکسپریا C5 در بازارهای دیگر هم قیمت مشابهی خواهد داشت.

C5

سونی اکسپریا C5 آلترا بر پایه‌ی پنجمین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ قرار داشته و به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک MT6752 با سرعت ۱.۷ گیگاهرتز مجهز است. دیگر ویژگی‌های گوشی شامل ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل افزایش، باتری ۲۹۳۰ میلی‌آمپری می‌شود. متاسفانه، برخلاف بسیاری از گوشی‌های هوشمند جدید سونی، C5 آلترا ضد آب نیست.
اکسپریا C5 آلترا به احتمال زیاد در ایالات متحده عرضه نخواهد شد، زیرا سونی عنوان کرد که این گوشی تنها به بازارهای کشورهای در حال توسعه راه خواهد یافت.

منبع: Xperia Blog

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه