قیمت و زمان عرضه کنسول آتاری باکس مشخص شد

۵ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کنسول آتاری‌باکس مدل بازسازی شده همان کنسول آتاری قدیمی است که قرار است تا مدتی دیگر راهی بازار شود. براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده این کنسول بازی قرار است با قیمت نزدیک به ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار راهی بازار شود و در بهار سال ۲۰۱۸ هم در اختیار گیمرها قرار میگیرد.

در اطلاعات جدید گفته شده که کنسول آتاری‌باکس با پردازنده شخصی‌سازی شده AMD و پردازنده گرافیکی Radeon راهی بازار می‌شود. همچنین آتاری از سیستم عامل لینوکس برای کنسول بازی جدیدش استفاده کرده است. البته که رابط کاربری آن تغییر کرده تا بتوان آن را روی تلویزیون بهتر دید.

شرکت آتاری گفته که کنسول بازی آتاری‌باکس برای اجرای بازی‌های مختلف طراحی شده است. به طور مثال می‌توان بازی‌های کلاسیک آتاری و حتی بازی‌ها جدید کامپیوتر را روی آن تجربه کرد. البته به نظر می‌رسد که این کنسول بازی برای اجرای بازی‌های کامپیوتری با کیفیت متوسط ساخته شده است و نمی‌تواند بازی‌ها بزرگ و سنگین را اجرا کند.

حالا باید منتظر منتشر شدن اطلاعات درباره سخت افزار این کنسول باشیم تا بتوانیم بهتر درباره آن نظر بدهیم.

منبع: The Verge
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar netcharkhi

    به نظرم اگر قیمت رو یه نمه کمش کنه میتونه به موفقیت دهه۸۰ خودش برسه یطورایی هم شبیه نمونه های نوستالژی آتاری هست هم شبیه مودم! این طراحی زیادی سادست و از نظر ظاهری قشنگی های کنسولی جذاب شدن رو نداره انگار برای افراد بزرگسال طراحیش کردن دیگه نه آتاری اون آتاری سابق میشه نه سگا چون همشون یک مدتی ورشکست شدن یا استراتژی اولیه رو دیگه ندارن امروزه هم جای خالی یک کنسول سرگرم کننده با قیمت مناسب برای خیلی از بچه ها وجود داره همه که نمیتونن کنسول ۳میلیونی بخرن

  2. Avatar esi

    هدف سازنده این نبوده که تو هدفشو از ساخت این کنسول بدونی
    این کنسول هم ازبازی های کلاسیک قدیمیش پشتیبانی میکنه هم یه سری بازی جدید براش ساختن

  3. Cp.mahdi Cp.mahdi

    واقعا هدفشون رو از ساخت این کنسول درک نمیکنم!‌ :/

  4. Avatar سیدحسین هاشمی رهق

    یادش بخیر
    آتاری داشتم
    دسته قایقی
    دسته گوش کوبی
    شانس خرید کارتریج های بازیش رو نداشتم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه