شایعه: قیمت گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge مشخص شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ قرار است یک روز قبل از آغاز کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 محصول جدید خود، یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge را معرفی کند که دومی احتمالا مانند گلکسی S6 Edge دارای لبه‌ی منحنی است. از آن‌جایی که این گوشی‌ها پرچم‌دار جدید سامسونگ خواهند بود و قرار است مجهز به تکنولوژی‌‌های خاصی باشند، کنجکاوی‌ها در مورد قیمت این گوشی‌های هوشمند روز به روز بیش‌تر می‌شود.

تا این لحظه اخبار درست و ناموثق متعددی درباره‌ی این محصول جدید سامسونگ منتشر شده است و کاربران بی‌صبرانه منتظر رونمایی آن‌ها هستند. از ضدآب بودن این گوشی گرفته تا قابلیت نمایشگر همیشه روشن آن؛ ضمن این که خبرهایی هم درباره مشخصات این گوشی‌ها و تعبیه‌ی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ در آنها سخن می‌گوید.

در این میان Tweakers.net اطلاعاتی را از منبع خبری SamMobile منتشر کرده که شاید بتواند تصویر مشخصی از ارزش دلاری این گوشی‌ها را مشخص کند.

در این گزارش ذکر شده که گلکسی S7 معادل ۷۰۰ یورو و‌ مدل S7 Edge به قیمت ۸۰۰ یورو قیمت‌گذاری شده‌اند.

در صورت تعبیه‌ی فضای ذخیره‌ی بیش‌تر، قیمت گوشی بین ۷۰ تا ۸۰ یورو هم افزایش خواهد یافت.

چنان که در شایعه‌ها آمده مدل S7 Edge دارای نمایشگر عریض با حاشیه‌ی منحنی است، بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که قیمت آن بیش‌تر از مدل ساده باشد.

قیمت‌های گفته شده مربوط به نسخه‌ی ۳۲ گیابایتی گوشی‌هاست؛ البته همچنان مشخص نیست که آیا نسخه‌ی ۶۴ گیگاباتی یا حتی بیش‌تر هم ساخته شده یا خیر. با توجه به این‌که منابع غیررسمی گفته بودند گوشی‌های جدید سامسونگ دارای درگاه حافظه‌ی داخلی هستند، پس تصور می‌شود که این شرکت خیلی روی افزایش فضای ذخیره‌ی داخلی اصرار نداشته باشد. در صورت تعبیه‌ی فضای ذخیره‌ی بیش‌تر، قیمت گوشی بین ۷۰ تا ۸۰ یورو هم افزایش خواهد یافت.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی جوادی

    هر چه قدر قیمتت باشه میخرمت خوشگل گوشیها…طراحی منحصر بفرد اج همه رو مجذوب خودش کرده…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه