ادای احترام لامبورگینی آونتادور به یکی از زیباترین خودروهای جهان

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
لامبورگینی آونتادور

عده‌ای می‌گویند خودروی پر پیچ و خم و نرم لامبورگینی میورا (Lamborghini Miura) زیباترین خودرویی است که تاکنون ساخته شده. از طرف دیگر، «آونتادور» (Aventador) امروزی خشن و چشمگیر و جذاب هست، اما کلمه‌ی زیبا در معنای سنتی‌اش، چندان واژه‌ی مناسبی برای توصیف این خودرو نیست.

با این حال، لامبورگینی از آونتادور برای جشن ۵۰ سالگی میورا استفاده کرد و نسخه‌ی Aventador Miura Homage (نسخه‌ی آونتادور برای ادای احترام به میورا) را معرفی کرد. این ابر خودرو با دو رنگ بدنه در واقع به طراحی میورا اشاره می‌کند. این نوع رنگ‌آمیزی بدنه، نشان تجاری و ثبت شده‌ی میورا است. خودرویی که در این تصاویر می‌بینید ترکیبی از رنگ قرمز و رنگ طلایی دارد. لوگوی میورا هم در داخل و خارج این خودرو مشاهده می‌شود. لامبورگینی آونتادور جدید یک موتور V12 به ظرفیت ۶.۵ لیتر دارد و توان خروجی آن ۷۰۰ اسب بخار است.

آونتادور مدل میورا هومیج کمیاب‌تر از خود میورا خواهد بود. تنها ۵۰ دستگاه از این مدل ساخته خواهد شد. این در حالی است که تعداد خودروهای تولیدشده‌ی میورا ۷۶۴ دستگاه بود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar علی

    با سلام من خودم یه اونتادوریش رو دارم واقعا محشره با سرعت بسیار بالا اونایی هم که پول خریدشونو ندارم حتما یه بار امتحانش کنن واقعا عالیه من که دیوونشم

  2. Avatar ARASH23

    سلام من آرش هستم من بنظرم لامبورگینی یکی از ماشین بسیار سرعتی هستش .توی این ماشین خیلی راحته واقعا لامبور گینی یکی از بهترین ماشین دنیا هست بی رقیب و بی نظیر هستش

  3. Avatar milad

    فقط می تونم بگم زیباست ارزش امتحان داره

  4. Avatar مرتضی

    انزو فراری : جگوار R Type زیباترین خودروی تاریخ است.

  5. Avatar محمدرضا

    اه! اگر زودتر گفته بودید پراید نمی خریدم.

  6. Avatar ali

    بسیار مفید بود

  7. Avatar hana
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه