لذت موتورسواری در GTA Online؛ بازی‌تان را آپدیت کنید

۳ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه سه سالی از عرضه‌ی شماره‌ی پنجم از مجموعه بازی‌های جی‌تی‌ای (GTA) می‌گذرد، به جرات می‌توانیم بگوییم که هنوز هم هیچ بازی جدیدی روی دست Grand Theft Auto V نیامده است. بخش داستانی بزرگ GTA 5 به کنار، این بازی یک بخش آنلاین وسیع هم دارد؛ بخشی که استودیوی بازی‌سازی راک‌استار گیمز، سال‌هاست به رایگان آن را با محتوای جدید بروزرسانی می‌کند. محتوای دانلودی GTA Online، فعالیت‌ها و مراحل جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که همگی به فرهنگ موتورسواری یا همان Bikerها ربط دارند.

می‌توانید همین حالا با آپدیت کردن GTA 5 به آپدیت Bikers دسترسی داشته باشید.

این محتوای دانلودی جدید که Bikers نام گرفته است، به بازی‌کننده‌های اجازه می‌دهد تا برای خودشان گنگ‌های هشت نفره موتورسوار بسازند. این گروه‌های موتورسوار، درست مثل واقعیت، رتبه‌بندی دارند؛ یعنی یکی اسلحه‌دار است، یکی کاپیتان جاده و یکی دیگر هم رییس گروه. هر کدام از این رتبه‌ها، توانایی‌های خودشان را به همراه می‌آورند.

GTA-Online-Bikers

گنگ‌های موتورسوار، برای خودشان باشگاه‌هایی دارند. این باشگاه‌های فعالیت‌های جدیدی را در اختیار افراد قرار می‌دهند که برخی، مینی‌گیم‌های سرگرم‌کننده هستند. می‌توانید برای گنگ موتورسوار خود کارهای مختلفی تنظیم کنید؛ مثل دلالی مواد یا کشتن کسی و فرار کردن با موتور. تمام این تصمیمات و برنامه‌ها طی جلسه‌ای از سوی رییس گنگ گرفته می‌شوند.

لباس‌ها، موتورها و خالکوبی‌های جدید هم بخشی از آپدیت Bikers هستند. تریلر این بروزرسانی را در ادامه ببینید.

می‌توانید همین حالا با آپدیت کردن GTA 5 روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴، به این آپدیت جدید دسترسی داشته باشید.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علی

    سلام، ببخشید من جی‌تی‌ای لایسنس رو واسه کامپیوتر دارم؛ ولی نمی‌دونم چطوری باید آپدیتش کنم، میشه کمکم کنید؟
    مرسی از مطالب مفیدتون…

  2. Avatar محمد

    پس xbox 360 چی ؟

  3. Avatar محمد قاسمی

    بابا بسه دیگه راکستار ول کن این جی تی ای رو دیگه برو تو فکر ساخت جی تی ای جدید اه صدبار رفتم تا اخرش اینو بسه دیگه خب درسته خیلی باحاله ولی بسه دیگه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه