لنوو تبلتی شبیه به مایکروسافت Surface معرفی کرد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

لنوو محصول جدید خود با نام تجاری IdeaPad Miix 700 را با عبارت‌های «تفاوت مشهود» و «طراحی پیش‌رو» معرفی می‌کند؛ اما به وضوح مشخص است که در طراحی این دستگاه از تبلت مایکروسافت Surface ایده گرفته شده است.

شرکت لنوو به مناسبت نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی IFA 2015 از تبلت «آیدیاپد» Miix 700 رونمایی کرده که شباهت چشمگیری به تبلت‌های Surface مایکروسافت دارد.

دستگاه Miix 700 یک تبلت ۱۲ اینچی است که در قسمت پشتی یک جک قابل تنظیم دارد. این ویژگی‌ها شباهت زیادی به مایکروسافت Surface Pro 3 دارد.

اولین شباهتی که توجه را به خود جلب می‌کند، جک قابل تنظیم آن است. لولای Miix 700 یکی از جالب‌ترین جنبه‌های این تبلت به شمار می‌رود. لنوو این تبلت را «واچ‌بند» (watchband) نام‌گذاری می‌کند و نحوه‌ی عملکرد آن مشابه لولاهای Yoga هستند که در تلبت‌های قابل تبدیل این شرکت دیده می‌شود. همچنین این لولاها بسیار شبیه به Surface Pro 3 عمل می‌کنند؛ اما به اندازه‌ی تبلت‌های مایکروسافت مقاوم و محکم به نظر نمی‌رسند.

گذشته از جک مشابه، لنوو صفحه‌کلیدی طراحی کرده که حتی به کمک آهنربا به صفحه‌ی نمایش Miix 700 می‌چسبد. این دقیقا همان کاری است که مایکروسافت برای صفحه‌کلید Surface Pro 3 انجام داد تا استفاده از آن راحت‌تر شود. اما صفحه‌کلید لنوو ضخیم‌تر و حجیم‌تر است. حتی یک استایلس هم وجود دارد که در یک درگاه اضافی جای می‌گیرد. با وجود جک، صفحه‌کلید و استایلس مشابه، تشخیص Miix 700 و Surface Pro 3 از هم کمی دشوار می‌شود. البته قبلا هم تقلیداتی از روی تبلت Surface صورت گرفته بود، اما این اولین باری است که یکی از بزرگ‌ترین سازندگان کامپیوتر شخصی در جهان دست به چنین کاری زده است.

لنوو تبلت Miix 700 را به پردازنده‌های سری Skylake اینتل مجهز می‌کند. این دستگاه مدل‌هایی مجهز به پردازنده‌ی Core m7 اینتل و تا ۸ گیگابایت رم هم خواهد داشت. همچنین امکان اضافه کردن سیستم ارتباط شبکه‌ای LTE و دوربین سه بعدی RealSense اینتل هم وجود دارد. لنوو در نظر دارد آیدیاپد Miix 700 را با قیمت حداقل ۶۹۹ دلار در آبان ماه عرضه کند.

lenovomiix7tabletphotos11_1020 lenovomiix7tabletphotos12_1020 lenovomiix7tabletphotos8_1020 lenovomiix7tabletphotos7_1020 lenovomiix7tabletphotos3_1020 lenovomiix7tabletphotos4_1020 lenovomiix7tabletphotos5_1020 lenovomiix7tabletphotos2_1020

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar sayyedamin

    به ظاهرش که نمیخوره کیفیت surface رو داشته باشه .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه