لنوو تبلت Yoga Tab 3 را در مدل‌های مختلف معرفی کرد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت چینی لنوو در نمایشگاه IFA از تبلت Yoga Tab 3 Pro 10 رونمایی کرد. این تبلت که با سیستم‌عامل اندروید عرضه می‌شود، جزو محصولات رده بالا به حساب می‌آید.

شرکت لنوو در نمایشگاه IFA تبلت Yoga Tab 3 را در اندازه و مدل‌های مختلف معرفی کرد. این تبلت در دو مدل ۱۰ اینچی و یک مدل ۸ اینچی راهی بازار می‌شود.

 

برای Yoga Tab 3 Pro 10 یک صفحه نمایش ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل در نظر گرفته شده است. لنوو روی این تبلت چهار بلندگو قرار داده که صدای دالبی را برای این محصول به وجود می‌آورند. در این تبلت از چیپ‌ست Atom x5-Z8500 شرکت اینتل استفاده شده که یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت ۲.۲۴ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. این تبلت که در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی راهی بازار می‌شود، از ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی آن مشاهده می‌شود. روی این تبلت یک باتری ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته است.

Lenovo-YogaTab3-2

این محصول با اندروید ۵.۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. شرکت لنوو یک مدل ۸ و ۱۰ اینچی دیگر هم از این محصول معرفی کرده است. این تبلت‌ها از سخت‌افزار ضعیف‌تری نسبت به مدل Pro بهره می‌برند. این محصولات از صفحه نمایش ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسلی برخوردار هستند. برای این تبلت‌ها از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۲۱۰، یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه باتری ۶۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از روی آن‌ها قرار گرفته است.

Lenovo-YogaTab3-3

این تبلت‌ها دارای یک پروژکتور هستند که می‌تواند تصاویر را در اندازه ۷۰ اینچ روی سطوح مختلف به نمایش در بیاورد.

لنوو این تبلت‌ها را در تاریخ ۹ مهر ماه راهی بازار خواهد کرد. مدل هشت اینچی Yoga Tab 3 با قیمت ۱۶۹ دلار راهی بازار خواهد. مدل ۱۰ اینچی هم با قیمت ۱۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. علاقه‌مندان می‌توانند Yoga Tab 3 Pro با اندازه ۱۰ اینچ را با قیمت ۴۹۹ خریداری کنند.

Lenovo-YogaTab3-4

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه