لنوو لپ‌تاپ ThinkPad X1 Carbon را معرفی کرد

۱۴ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

لنوو لپ‌تاپ ThinkPad X1 را هم در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرد. مدل جدید و نسل پنجم لپ‌تاپ‌های ThinkPad X1 که Carbon نام دارد، همانند مدل‌های قبلی بسیار باریک ساخته شده و تنها ۱.۱ کیلوگرم وزن دارد. یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی Full HD برای این محصول در نظر گرفته شده که در قالب یک لپ‌تاپ ۱۳ قرار گرفته است. همچنین از تراشه‌های Kaby Lake اینتل برای این محصول استفاده می‌شود و مودم Snapdragon X7 LTE شرکت کوالکام هم روی آن نصب شده است.

لپ‌تاپ ThinkPad X1 Carbon تا ۱۵.۵ ساعت شارژ نگه می‌دارد که این مقدار در مدل قبلی تنها ۱۰ ساعت بود. این محصول جدید شرکت لنوو از تکنولوژی Precision Trackpad مایکروسافت هم پشتیبانی می‌کند. همچنین دو پورت USB Type-C، دو عدد پورت USB-A و پورت HDMI هم روی ThinkPad X1 Carbon دیده می‌شوند.

فروش این لپ‌تاپ از اواسط بهمن ماه شروع می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن‌ را با قیمت ۱۳۴۹ دلار خریداری کنند.

منبع: The Verge

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar sajad

    ۱۳۴۹ ضربدر ۴۰۰۰ میشود ۵میلیون و ۳۰۰ بدون احتساب سود واردکننده، توزیع‌کننده، فروشنده کل، فروشنده جز و البته مالیات بر افرزش افزوده… این دیوایسهای جدید برای ملت تبدیل در حد معرفی باقی میمانند.

    1. Avatar Alireza

      واقعا خیلی وضعیت بدی شده . هر چیز دیجیتالی آدم میاد بخره گرونه از گوشی های پایین رده بگیر تا گوشی های بالا رده و همینطور سیستم و لوازم جانبیش ….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه