زن‌فون ۳ با دوربین ۲۳ مگاپیکسلی می‌آید

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مشخصات فنی نسل سوم گوشی‌های ایسوز زن‌فون لو رفت. ایسوز زن‌فون ۳ در سه مدل به بازار می‌آید. این مدل‌ها بین ۱۱۰ تا ۳۷۰ دلار قیمت دارند و اندازه‌ی نمایشگر آن‌ها به ترتیب ۴٫۵، ۵ و ۵٫۵ اینچ است.

به نقل از وب‌سایت GSM Arena، این گوشی‌ها نمایشگرهایی مجهز به شیشه‌ی مقاوم گوریلا گلس ۴ از نوع ۲.۵D خواهند داشت. منظور از شیشه‌ی ۲.۵D، شیشه‌ای است که در کناره‌ها اندکی خمیده شده. مثلا سامسونگ گلکسی S7 Edge شیشه‌ی ۳D دارد چرا که کناره‌ی آن کاملا خم شده است. گوشی‌های هوشمند معمولا شیشه‌ی ۲D دارند و کاملا تخت هستند. ولی گوشی‌هایی مثل آیفون‌های جدید یا همین زن‌فون ۳ شیشه‌ی ۲.۵D دارند و در کناره‌ها اندکی خمیده‌اند.

زن‌فون ۳ مجهز به شیشه‌ی 2.5D است. این شیشه خمیدگی خیلی مختصری دارد.

زن‌فون ۳ مجهز به شیشه‌ی ۲.۵D است. این شیشه خمیدگی خیلی مختصری دارد.

ظاهرا که ایسوز کم‌کم دارد از پردازنده‌های اینتل دور می‌شود و آن‌طور که GSM Arena می‌گوید، ایسوز رسما گفته ۹۰ درصد گوشی‌های زن‌فون ۳ پردازنده اسنپدراگون خواهند داشت و ۱۰ درصد آن‌ها هم پردازنده مدیاتک. مدل‌های گران‌تر مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهند بود. دوربین ۲۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی را هم باید به آن بیفزایید. گوشی‌های جدید ایسوز با اندروید ۶ مارشمالو و رابط کاربری ZenUI 3.0 به بازار می‌آیند.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه