لیستی از اولین گوشی‌های قابل ارتقا به ویندوز ۱۰ منتشر شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که می‌دانید مایکروسافت به تازگی ویندوز ۱۰ را به صورت رسمی برای کامپیوترهای شخصی منتشر کرده است. این شرکت از نزدیک به یک سال قبل تا به حال سعی می‌کند با معرفی ویژگی‌های جدید این سیستم‌عامل کاربران را مجاب به استفاده از آن کند. به‌گفته مایکروسافت قرار است کاربران این‌بار با سیستم‌عاملی متفاوت نسبت به قبل روبه‌رو باشند.

به‌تازگی شرکت مایکروسافت لیستی از اولین گوشی‌های هوشمند که قرار است به ویندوز ۱۰ ارتقا پیدا کنند را منتشر کرد.

یکی از ویژگی‌های این سیستم‌عامل امکان تعامل میان پلتفرم‌های مختلف مانند تبلت، موبایل و کامپیوتر است. با این حال مایکروسافت تا به حال هیچ زمان خاصی برای انتشار و استفاده از نسخه موبایل ویندوز ۱۰ را اعلام نکرده است. براساس اطلاعات منتشر شده مایکروسافت هنوز در حال کار روی نسخه موبایل ویندوز ۱۰ است. همچنین پیش از این اخبار و شایعه‌هایی در مورد زمان انتشار نسخه موبایل ویندوز ۱۰ در ماه نوامبر (آبان) منتشر شده بود. مایکروسافت به تازگی لیستی از گوشی‌های لومیا که قرار است اولین گوشی‌های هوشمند قابل ارتقا به ویندوز ۱۰‌ باشند را به طور رسمی منتشر کرده است. به گفته مایکروسافت به‌روز رسانی به سیستم عامل ویندوز ۱۰ رایگان خواهد بود.

win-10

براساس اطلاعات منتشر شده در این لیست گوشی‌های هوشمند لومیا ۴۳۰، لومیا ۴۳۵، لومیا ۵۳۲، لومیا ۵۳۵، لومیا ۵۴۰، لومیا ۶۴۰، لومیا ۶۴۰XL، لومیا ۷۳۵، لومیا ۸۳۰ و لومیا ۹۳۰ نخستین گوشی‌های هوشمند قابل ارتقا به نسخه موبایل ویندوز ۱۰ به حساب می‌آیند. لازم به ذکر است که دارندگان دیگر مدل‌های لومیا هم امکان به روز رسانی به ویندوز ۱۰ را خواهند داشت اما باید اندکی بیش‌تر منتظر بمانند. به گفته مایکروسافت مدل‌های ذکر شده در این لیست اولین گوشی‌های هوشمند قابل ارتقا به نسخه موبایل ویندوز ۱۰ هستند و دیگر مدل‌های لومیا هم به ترتیب اولویت در آینده ارتقا خواهند یافت. همچنین مایکروسافت بار دیگر اعلام کرد که تمام گوشی‌های هوشمند لومیا که در حال حاضر از ویندوز ۸.۱ با آپدیت Denim بهره می‌برند در آینده به ویندوز ۱۰ به روز رسانی خواهند شد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه