ماراتون گیمرها برای پیشگیری از سرطان

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ماراتون زلدا

در جریان ماراتون Awesome Games Done Quick، بازی‌کنندگان حرفه‌ای با هدف جمع‌آوری کمک‌های مالی برای پیشگیری از سرطان با بیشترین سرعت بازی می‌کنند.

روند بازی‌ آنها در وب‌سایت Twitch استریم می‌شود و به طور زنده می‌توان آن را تماشا کرد.

تماشای بازی کردن دیگران برای گیمرها همیشه لذت‌بخش بوده و حالا در ماراتون Games Done Quick از این تفریح یک استفاده‌ی مفید و بشردوستانه می‌شود. به این صورت که به مدت یک هفته از امروز تا یک‌شنبه‌ی بعدی، بازی‌کنندگان حرفه‌ای سعی می‌کنند که عنوان‌های مختلف بازی را با بیشترین سرعت به آخر برسانند. روند بازی‌ آنها در وب‌سایت Twitch استریم می‌شود و به طور زنده می‌توان آن را تماشا کرد. هدف آنها این است که برای بنیاد پیشگیری از سرطان کمک‌های مالی جمع‌آوری شود. این ماراتون بازی هر سال برگزار می‌شود.

گیمرهای حرفه‌ای در طول این یک هفته ۱۵۵ بار بازی خواهند کرد. بازی‌ها هم شامل عنوان‌های قدیمی و کلاسیک مثل فاینال فانتزی ۶ و سوپر ماریو ورلد ۶۴ و عنوان‌های جدیدتر مثل Ori And The Blind Forest و Hotline Miami می‌شود. استریم کردن بازی‌های ویدیویی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی ایده‌ی جدیدی نیست، اما یک تفریح خوب است که به جمع‌آوری کمک‌های مالی در راه‌های نیک هم منجر می‌شود.

برای جدول زمان‌بندی بازی‌های مختلف می‌توانید به وب‌سایت Games Done Quick سر بزنید تا زمان شروع بازی مورد علاقه‌تان را پیدا کنید. در همین لحظه‌ی نوشتن این خبر یک گیمر با نام کاربری Casusby مشغول بازی Legend of Zelda: Oracle of Ages است که می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت Twitch به طور زنده آن را تماشا کنید.

منبع: Twitch

CES_2016_Slider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. hesam

    خانم غلامی بازی مورد علاقه شما چیه؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه