مانیتورهای گیمینگ سامسونگ معرفی شدند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ از مانیتور مخصوص بازی خودش که CH711 نام دارند رونمایی کرد. مانیتوری خمیده که با فناوری Quantum Dot ساخته شده است. البته گفته شده که این مانیتور کاربران سیستم‌های مک و حتی طراحان را هم هدف قرار گفته چرا که این محصول شفافیت و روشنایی بسیار بالایی دارد و رنگ‌ها را طبیعی نشان می‌دهد.

ماینتور جدید سامسونگ در اندازه‌های ۲۷ تا ۳۱.۵ اینچ ساخته می‌شود و دقت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را پیش روی گیمرها قرار می‌دهد. زاویه‌ی دید این محصول ۱۷۸ درجه اعلام شده و ۱۲۵ درصد رنگ‌های sRGB را هم پوشش می‌دهد.

samsung-curved

این نمایشگر به شکلی ساخته شده که سیم‌های آن داخل پایه قرار گرفته و حتی می‌توان این محصول را در حالت عمودی هم قرار داد. البته ظاهر خمیده‌ی این مانیتور باعث شده که در حالت عمودی چندان چذاب نباشد.

سامسونگ به جای استفاده از تکنولوژی OLED از تکنولوژی Quantum Dots استفاده کرده که قبلا هم در تلویزیون‌هایش به کار برده بود. در حال حاضر اکثر شرکت‌های بزرگ تکنولوژی مانیتورهای OLED می‌سازند. البته تکنولوژی Quantum Dots سامسونگ آن تاخیر تکنولوژی OLED را دارند و کیفیتی بیشتر از مانیتورهای LCD‌ را ارایه می‌دهند. به همین دلیل مانیتور CH711 انتخاب مناسب‌تری برای گیمرها خواهد بود. سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر می‌کند.

منبع: Engadget

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. amir

    سلام ببخشید کی این مانیتور موجود میشه
    ؟

  2. علي

    گیمر پول نداره از اینا بخره اگر هم داشته باشه چیز های بهتری برای گیمینگ هست

  3. ami

    توی گیمینگ نمیتونه با مانیتور های Ultrawide LG رقابت کنه LG 34UC79G-B با محدوده پاسخگویی ۱ میلی ثانیه بهترین Ultrawide برای گیمینگه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه