MSI از مانیتور ۳۱.۵ اینچی Optix MAG322CR با رفرش ریت ۱۸۰ هرتز رونمایی کرد!

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
مانیتور گیمینگ Optix MAG322CR

در هفته‌ای که گذشت، شرکت تایوانی MSI از اولین مانیتور گیمینگ ۱۸۰ هرتزی خمیده خود با نام Optix MAG322CR و اندازه ۳۱.۵ اینچ رونمایی کرد.

امروزه برای گیمرها بیشتر از هرچیزی، رفرش ریت بالا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با معرفی گرافیک‌های قدرتمندی که توان اجرای بازی‌های روز را در وضوح بالاتر از FHD و رفرش ریت ۶۰ هرتز دارند، گیمرها ترجیح دادند برای لذت از بازی‌ها سراغ این دست از نمایشگرها بروند که لذت انجام بازی‌های روز برایشان دوچندان شود! در حالی‌ که مانیتورهای ۱۴۴ هرتزی تقریبا بازار مانیتورهایی با رفرش ریت بالا را قبضه کرده بودند، MSI ترجیح داد پا را فراتر گذاشته و از مانیتوری با رفرش ریت ۱۸۰ هرتز رونمایی کند! بنابراین Optix MAG322CR را باید جز اولین مانیتورهای گیمینگی دانست که از نرخ تازه سازی تصویر ۱۸۰ هرتز بهره می‌برد.

Optix MAG322CR یک نمایشگر خمیده ۳۱.۵ اینچی ۸ بیت +FRC از نوع VA دارد و وضوح آن FHD است (۱۰۸۰ × ۱۹۲۰). همچنین بیشترین میزان روشنایی این محصول ۳۰۰ نیت است به همین خاطر شاید تجربه استفاده از آن در حالت HDR چندان لذت بخش نباشد! علاوه بر این‌ها، نسبت کنتراست ۳۰۰۰:۱، زمان پاسخ‌گویی یک میلی‌ثانیه‌ای، نرخ تازه سازی تصویر ۱۸۰ هرتز و پشتیبانی از فناوری‌ Vessa Adaptive Sync، دیگر مشخصات این مانیتور محسوب می‌شوند.

مانیتور گیمینگ Optix MAG322CR
مانیتور گیمینگ Optix MAG322CR

Optix MAG322CR همچنین از فناوری Freesync شرکت AMD نیز پشتیبانی می‌کند. سوای این موارد، مانیتور جدید MSI قادر به بازتولید محدوده وسیع‌تری از رنگ‌هاست؛ در واقع این محصول قدرتمند می‌تواند ۹۶ درصد از طیف رنگی گسترده  DCI-P3 را به نمایش گذاشته و ۱۲۵ درصد از محدوده رنگی RGB را به تصویر بکشد!

بیشتر بخوانید: نبرد بر سر افزایش رفرش ریت نمایشگرها تا چه زمانی ادامه دارد؟

در بخش اتصالات نیز Optix MAG322CR در حد و اندازه‌های یک مانیتور گیمینگ ظاهر شده و به یک DisplayPort 1.2a، دو پورت HDMI 2.0 و یک پورت USB-C مجهز شده است. همچنین یک خروجی هدفون و یک هاب USB 2.0 دوگانه، دیگر پورت‌های آن را تشکیل می‌دهند. برای آن دسته از گیمرهایی که هم به کیفیت علاقه دارند و هم به زیبایی و ظاهر گیمینگ، مانیتور Optix MAG322CR با LED های RGB در پنل پشتی مزین شده که از مدل‌های نوری گوناگونی پشتیبانی کرده و ظاهر زیبا و جذابی به مانیتور می‌دهد.

محصول جدید MSI در حال حاضر در لیست این شرکت قرار دارد و به زودی راهی بازار می‌شود. این مانیتور در حال حاضر در آمازون برای پیش‌خرید به قیمت ۳۲۹.۹۹ دلار در دسترس قرار دارد و تا یکی دو ماه آینده نیز عرضه آن به سراسر جهان آغاز می‌شود.

MSI Optix MAG322CR نام محصول
خمیده ۳۱.۵ اینچی ۸ بیت +FRC از نوع LCD VA نوع نمایشگر و جنس پنل
۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ وضوح تصویر
۱۸۸ هرتز رفرش ریت
VESA Adaptive-Sync
AMD Freesync
فناوری‌ها
۱ میلی‌ثانیه زمان پاسخ‌گویی
۳۰۰ کاندلا بر متر مربع روشنایی
۳۰۰۰:۱ کنتراست
۹۶٪ DCI-P3
۱۲۵٪ RGB
محدوده بازتولید رنگ
۱۷۸/۱۷۸ درجه زاویه دید عمودی/افقی
۱۵۰۰R میزان خمیدگی
۱ × DisplayPort 1.2a
۲ × HDMI 2.0b
درگاه و اتصالات
۲ × USB 2.0 USB هاب
دارد درگاه هدفون
۱۳۰ میلی‌متر طول پایه
۲۰+ تا ۵- درجه شیب پایه
ندارد بلندگو
۲۸ وات توان مصرفی

منبع: anandtech

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه