مانیتور ۴۹ اینچی گیمینگ سامسونگ معرفی شد

۲۰ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ به مناسبت نمایشگاه E3  امسال از جدیدترین مانیتور مخصوص گیمینگ خودش رونمایی کرد. محصولی ۴۹ اینچی واید اسکرین که خمیده طراحی شده و به نوعی یکی از بزرگ‌ترین مانیوترهای بازار هم نشاخته می‌شود. محصولی که تقریبا هم اندازه یک تلویزیون خواهد بود.

مانیتور CHG90 سامسونگ در حالی که خیلی بزرگ به نظر می‌رسد برای کارهای خبرنگاری هم مورد استفاده قرار میگیرد. مانیتور جدید سامسونگ با استفاده از تکنولوژی QLED-LCD ساخته شده است. این شرکت کره‌ای در CES 2017 تلویزیون‌هایی با این تکنولوژی معرفی کرده بود.  براساس ادعای سامسونگ این مانیتور می‌تواند نزدیک ۱.۰۷  میلیارد رنگ نمایش دهد. این میزان در مانیتورهای معمولی ۱۶.۷ میلیون رنگ خواهد بود. مانیتور جدید سامسونگ به تکنولوژی Quantum Dot مجهز شده است. در واقع این محصول از کریستال‌های کوچکی‌ بهره می‌برد که باعث کنترل نور و بالاتر رفتن کیفیت رنگ‌ها و کانتراست خواهد شد.

مانیتور CHG90 سامسونگ از تکنولوژی HDR هم بهره می‌برد و می‌توانید بازی‌ها و فیلم‌هایی که به HDR را با آن مشاهده کنید. کیفیت صفحه نمایش این محصول ۳۸۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. البته اگر دوست داشتید می‌توانید بازی را با کیفیت تصویر استاندارد اجرا کنید تا فریم‌ریت بیشتری به دست بیاورید.  زمان پاسخگویی این مانیتور ۱ میلی‌ثانیه است. نرخ به‌روزرسانی صفحه به ۱۴۴ هرتز یا ۱۴۴ فریم برثانیه می‌رسد. این محصول از تکنولوژی FreeSync 2 شرکت AMD هم پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود بازی‌ها با کیفیت بیشتری اجرا شوند.

 

محصول جدید شرکت سامسونگ به پورت‌های Display Port، mini-DisplayPort، دو عدد پورت HDMI، جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا و ۳ عدد USB 3 هم روی این محصول در نظر گرفته شده است. این محصول با قیمت ۱۴۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

 

منبع: samsung
E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه