ماه آینده منتظر گوشی جدید سونی باشید

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

درحالی که سونی همچنان با ضررهای مالی زیادی روبه‌رو است و حتی شایعه‌های زیادی پیرامون فروش بخش موبایل‌اش منتشر شده، همچنان قصد دارد در این حوزه حضور داشته باشد و نمی‌خواهد آن را ترک کند.

بر اساس اخبار منتشر شده، این احتمال وجود دارد که سونی یک گوشی جدید در ماه آینده راهی بازار کند.

شایعات زیادی هم درباره محصولات جدید این شرکت ژاپنی وجود دارند. از عرضه شدن چند مدل مختلف از اکسپریا Z5 گرفته تا گوشی‌های جدیدتر، توجه کاربران را به سمت خودشان جلب کرده‌اند. در اوایل خرداد ماه بود که تصاویری از گوشی جدید سونی منتشر شد. گوشی‌ای که گفته می‌شد Lavender نام خواهد داشت و طراحی متفاوتی نسبت به مدل‌های قبلی این شرکت دارد. گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی قرار است ماه آینده توسط شرکت سونی راهی بازار شود؛ اما نام این گوشی Lavender نخواهد بود و با نام اکسپریا T4 Ultra راهی بازار خواهد شد. همچنین به این موضوع اشاره شده که صفحه‌نمایش تمام محیط روی این گوشی را دربر می‌گیرد و کاربر فاصله سیاهی میان صفحه‌نمایش و لبه‌های گوشی مشاهده نخواهد کرد.

sony1

اطلاعات منتشر شده درباره اکسپریا T4 Ultra به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ خواهد بود که تراکم پیکسلی ۴۰۱ppi را به‌همراه می‌آورد. سونی برای این گوشی از چیپ‌پردازشی ۶۴ بیتی مدیاتک MT-6752 استفاده کرده که یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۷ گیگاهرتز برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی از پردازنده گرافیکی Mali-T760 و ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. همچنین دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و پشت این گوشی دیده می‌شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که دوربین پشتی دارای فلش LED است. این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و سونی از اندروید ۵ روی آن استفاده کرده است. پشتیبانی از شبکه ۴G هم از دیگر قابلیت‌های T4 Ultra به‌حساب می‌آید. به‌نظر میرسد که سونی این گوشی را با قیمت ۲۸۰ تا ۳۰۰ دلار راهی بازار خواهد کرد.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه