بروزرسان مایکروسافت برای برطرف کردن مشکل باتری سرفیس پرو ۳ منتشر شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت مایکروسافت بروزرسانی جدیدی را برای تبلت سرفیس ۳ (Surface Pro 3) بیرون داده که گمان می‌رود مشکلات مربوط به بعضی از دستگاه‌ها برای نگه نداشتن شارژ باتری را حل کند.

مشکل از چند ماه پیش شروع شد، زمانی‌که کاربران تبلت سرفیس پرو ۳ گزارش دادند که دستگاه‌هایشان بیشتر از یک ساعت شارژ نگه نمی‌دارد. حالا مایکروسافت به مشکل پی برده و می‌گوید که دستگاه‌های مشخصی نمی‌توانستند ظرفیت کامل باتری را به‌درستی اندازه‌گیری کنند، در نتیجه اجازه‌ی دریافت شارژ کامل را به دستگاه نمی‌دادند.

مایکروسافت این مشکل را به یک گِیج سوخت شکسته شده‌ی خودرو تشبیه می‌کند و این‌طور می‌نویسد: “اگر گیج سوخت به درستی کار نکند، ماشین نمی‌تواند باک بنزین را پر کند،حتی اگر خود باک بنزین مشکلی نداشته باشد”. با ادامه دادن همین استعاره، مایکروسافت این‌طور می‌گوید که باتری‌های واقعی درون این دستگاه‌های سرفیس هیچ مشکلی ندارند و بعد از نصب این به‌روز رسانی به درستی کار خواهند کرد.

افرادی که برای تعویض باتری پول پرداخت کرده بودند می‌بایست برای شنیدن خبر مربوط به استرداد پولشان صبر کنند.

البته تغییر ممکن است به سرعت اثر نکند، اما مایکروسافت می‌گوید که بعد از چندبار شارژ کردن و خالی شدن شارژ، باتری خودبه‌خود درست می‌شود. بنابراین باید چند بار باتری را تا انتها به اتمام برسانید تا بتواند شارژ کامل را دوباره تشخیص دهد.

به این نکته توجه داشته باشید که قابلیت نگهداری شارژ کامل را از یک دستگاه پرو ۳ انتظار داشته باشید و نه بیشتر، بهرحال این دستگاه‌ها دوساله هستند و به احتمال زیاد ظرفیت باتری‌‌شان کاهش یافته است، هرچند که باید خیلی بیشتر از یک ساعت شارژ نگه‌دارند.

مایکروسافت هنوز اعلام نکرده که افرادی که برای تعویض باتری به ظاهر خرابشان پول پرداخت کرده‌ بودند باید چکار کنند. این شرکت می‌گوید که در حال بررسی این است که کدام یک از مشتریان در واقع باتری دستگاه‌شان خراب بوده  و کدام یکی باتری‌ ‌را تا آخرین نفس استفاده کرده‌اند، و به آن دسته از مشتریانی رسیدگی خواهد کرد که با این باگ نرم افزاری مواجه بوده‌اند و برای تعویض پول پرداخت کرده بودند.

 

 

منبع: The Verge
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه