تصاویر لو رفته از دست‌بند ورزشی مایکروسافت بند ۳ را ببینید

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مایکروسافت بند ۳

دست‌بند ورزشی مایکروسافت بند ۳ از جمله گجت‌های ورزشی به حساب می‌آید که هیچ وقت راهی بازار نشد. با این حال به تازگی تصاویری از این محصول به بیرون درز کرده است. در این تصاویر مشخص شده که بند ۳ به ویژگی‌های بیشتری نسبت به بند ۲ مجهز بوده و قابلیت‌ّهای بیشتری داشته است. گفته شده این دست‌بند به قابلیتی به نام ECG مجهز شده بوده که می‌توانسته ضربان قلب را دقیق‌تر اندازه‌گیری کند. همچنین این سنسور باعث می‌شد که کاربران بتوانند میزان فشار خون، میزان استرس و دمای بدن را هم اندازه بگیرند. در واقعا ین دست‌بند به کاربر می‌گفت که آیا سالم است یا از مشکلی خاص رنج می‌برد.

دست‌بند ورزشی مایکروسافت بند ۲ در برابر آب مقاوم بود، اما به نظر می‌رسد که بند ۳ کاملا ضد آب طراحی شده بود و می‌توانستید از آن برای شنا کردن هم استفاده کنید. همچنین این ساعت باریک‌تر از مدل قبلی طراحی شده بود و زمان شارژ شدن آن هم کمتر بود. گفته شده باتری مایکروسافت بند ۳ در مدت زمان ۱ ساعت کاملا شارژ می‌شده است.

اینکه چرا مایکروسافت دست‌بند ورزشی جدیدی راهی بازار نکرد، مشخص نیست و حتی نمی‌دانیم که این شرکت در آینده محصول ورزشی دیگری راهی بازار می‌کند یا خیر.

در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از این محصول را مشاهده کنید.

منبع: windowscentral

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه