مایکروسافت چگونه با سرفیس استودیو همه را شگفت‌زده کرد؟

۱۲ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

مایکروسافت دو هفته پیش اولین کامپیوتر بدون کیس خودش را با نام «سرفیس استودیو» (Surface Studio) معرفی کرد. محصولی بسیار زیبا با قابلیت‌های شگفت انگیز  و منحصر به فرد که نظر همه را به سمت خودش جلب کرد.  در واقع مایکروسافت آن‌قدر این محصول را خوب معرفی کرد که مراسم روز بعد اپل را تحت تاثیر قرار داد.

تیزر معرفی این محصول هم واقعا زیبا بود. حالا مایکروسافت جزییاتی از شکل ساخت این تیزر منتشر کرده است. براساس اطلاعاتی که در سایت Beat Reports‌ قرار گرفته مایکروسافت از آخرین تکنولوژی دوربین رباتیک شرکت Motorized استفاده کرده است. حتی گفته شده که برای کنترل این دوربین رباتیک هم از کنترلرهای الیت کنسول ایکس‌باکس وان استفاده شده است. البته وظیفه کنترل نرم افزاری این ربات را هم یکسری از برنامه‌های ویندوز به عهده داشتند. استفاده از این وسیله‌ها باعث شد که مایکروسافت بتواند ویدیوی زیر را درست کند.

در ادامه می‌توانید تصاویری از پشت صحنه‌ی ساخت تیزر معرفی سرفیس استودیو را هم ببینید. لازم به ذکر است که این کامپیوتر بدون کیس مایکروسافت با قیمت ۳۰۰۰ دلار راهی بازار می‌شود و بیشتر برای کارهای طراحی و نقاشی‌های دیجیتالی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: The Verge

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد

    فوق العاده است برای عزیزانی که کار گرافیکی میکنن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه