مایکروسافت سرویس استریم ویدیوی Beam را خرید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت خبر از خریدن شرکت Beam داده است؛ شرکت Beam سرویسی برای استریم زنده‌ی ویدیو است. به احتمال زیاد، مایکروسافت می‌خواهد با Beam سرویس، استریم زنده‌ی روند بازی را خودش به ایکس‌باکس بیاورد. در حال حاضر ایکس‌باکس از سرویس Twitch برای استریم ویدیو استفاده می‌کند.

پشتیبانی از سیستم‌های عامل Android، iOS و هم‌چنین Kindle یا Apple TV از مشخصه‌های مهم Beam است.

سرویس Beam ساختاری کم و بیش به شبیه به Twitch دارد، با این تفاوت که اجازه می‌دهد بیننده‌ها با آنچه که مشغول تماشای‌اش هستند، تعاملی مستقیم داشته باشند. می‌توان با استفاده از Beam، به برنامه‌ها قابلیت رای دادن اضافه کرد. بیننده‌ها هم با دیدن ویدیوها، امتیاز تجربه می‌گیرند و ترازشان بالا می‌رود. بالارفتن تراز برای بیننده‌ها ایموجی یا امکانات بیشتری برای رای دادن را آزاد می‌کند.

Beam-Microsoft

تاخیر استریم ویدیوها در Beam کمتر از یک ثانیه است، در حالی که این رقم برای Twitch به چند ثانیه می رسد؛ یعنی بیننده‌ها دقیقا همان چیزی را می‌بینند که در حال روی دادن است. این تاخیر کم، با توجه به اینکه بیننده‌ها قرار است با ویدیوها تعامل داشته باشند، یکی از قابلیت‌های مهم Beam است.

پشتیبانی از سیستم‌های عامل Android، iOS و هم‌چنین Kindle یا Apple TV هم از دیگر مشخصه‌های مهم Beam است. فعلا نمی‌دانیم آیا مایکروسافت می‌تواند با سرویس Beam به Twitch برسد، اما مطمئنا با پشتیبانی این شرکت بزرگ، محبوبیت Beam بسیار بالاتر خواهد رفت.

یکی از سخنگویان مایکروسافت پس از اعلام این خبر گفت که خریدن Beam هیچ تاثیری در همکاری ایکس‌باکس و Twitch نخواهد داشت.

منبع: Mashable

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه