مایکروسافت: سفارش‌های سرفیس بوک بسیار زیاد است

۵ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس گفته‌های پانوس پانی، مدیر میانی مایکروسافت، سرفیس بوک با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است.

“میزان تقاضا از عرضه بیشتر و سرعت فروش از سرعت تولید این دستگاه‌ها بیشتر بود.”

معرفی سرفیس بوک در اصل به معنی ورود مایکروسافت به عرصه ساخت لپ‌تاپ‌هایی از آن خود است. با توجه به این که تعداد شرکت‌های تولیدکننده زیاد است و بسیاری از آنها هم شرکای مایکروسافت هستند، این تصمیم شاید کمی عجیب باشد، اما از سوی دیگر یک انتخاب منطقی به نظر می‌رسد.

براساس گزارشی از Wired، «پانوس پانی» (Panos Panay)، یکی از مدیران مایکروسافت اعلام کرد که واکنش‌های مصرف‌کنندگان نسبت به سرفیس بوک بسیار مثبت بوده است. گرچه پانی هیچ آمار و ارقامی نداده، اما می‌گوید تعداد آنها بسیار زیاد است. پانی همچنین ادامه داد که میزان تقاضا از عرضه بیشتر و سرعت فروش از سرعت تولید این دستگاه‌ها بیشتر بود؛ مشکلی که اکثر شرکت‌ها دوست دارند آن را تجربه کنند.

پانوس

انتظار می‌رود که مایکروسافت در آینده آن ارقام را به اشتراک بگذارد، اما در حال حاضر اوضاع این شرکت کاملا رو به راه به نظر می‌رسد. تاکنون تقریبا همه‌ی نقد و بررسی‌هایی که از این لپ‌تاپ منتشر شده مثبت بوده و این دستگاه توانسته رضایت کارشناسان را جلب کند. در واقع بنچمارک‌هایی که روی سرفیس بوک انجام شده، نشان دادند که این لپ‌تاپ/تبلت از مک‌بوک پرو سریع‌تر است؛ مایکروسافت همین ادعا را در مورد لپ‌تاپ‌اش داشت که حالا توسط این بنچمارک‌ها تایید شد.

سرفیس بوک را می‌توان از طریق فروشگاه اینترنتی مایکروسافت با قیمت پایه‌ی ۱۴۹۹ دلار سفارش داد. اخیرا این شرکت گزینه‌ی پردازنده‌ی گرافیکی مجزا را برای مدل‌های پایینی و میانی این دستگاه هم ارایه داد و به این طریق سرفیس بوک را به دستگاه قدرتمندتری تبدیل کرد.

منبع: Wired

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمدرضا

    خیلی نامردیه .. ! برسه تهران ۶تومن باید پول داد واسش ! ۱ترا بایتش که دیگه رسما مال میلیونراس !

    خیلی مسخره شده قیمتا ..

    1. Avatar مهدی طهمورسی

      به نظر من قیمت ها منصفانست و بالا نیست این پول ماست که بی ارزش شده اگه یادتون باشه ما بهترین لبتابها رو از ۸۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و نیم می خریدیم ولی با افزایش قیمت دلار الان باید اون دسته از لبتابها رو با قیمتی حدود ۳ میلیون تا ۶ -۷ میلیون هزینه کنیم و اکثرا رو آوردن به خرید لبتاب حدود ۲ میلیون تومان که قبلا این دسته لبتابها بین ۴۵۰ تا ۷۰۰ هزار تومان بود

      1. Avatar رحمان

        رفیق خب تکنولوژی ها هم پیشرفت کرده
        وقتی لپ تاپ با رم ۱۶ و … میاد میره جایگزین لپ تاپ با رم ۸ و… میشه دیگه
        مرغ و گوشت نیست که بگیم قیمتش باید ثابت باشه…
        اگه قیمتاشونو به دلار نگاه کنی میبینی لپ تاپ ها از سرفیس ها یه هوا ارزون ترن
        درحالیکه خب ارتقا پذیرتر ن ولی بزرگ تر هم هستن…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه