مایکروسافت مشخصات سخت‌افزاری لومیا ۹۴۰XL را منتشر کرد

۱ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

لومیا ۹۴۰XL نام جدیدترین گوشی هوشمند شرکت مایکروسافت است؛ محصولی که مسوولان مایکروسافت هنوز به‌طور رسمی آن را معرفی نکرده‌اند.

مایکروسافت مشخصات سخت‌افزاری گوشی لومیا ۹۴۰XL، جدیدترین گوشی هوشمندش را در وب‌سایت خود منتشر کرده است.

لومیا ۹۴۰XL همان‌طور که از نام‌اش برمی‌آید، نسخه‌ی بزرگ‌تر لومیا ۹۴۰ به‌شمار می‌رود. پیش از این شایعاتی در مورد جزییات سخت‌افزاری این گوشی منتشر شده بود. خوش‌بختانه مایکروسافت به‌تازگی فهرستی از مهم‌ترین اطلاعات سخت‌افزاری این گوشی را در وب‌سایت خودش قرار داده است. این گوشی از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی QHD با کیفیت ۲۵۶۰×۱۴۴۰، دوربین اصلی ۱۷ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری ۴K و دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری سلفی بهره‌مند است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که احتمالا دوربین اصلی این گوشی ۲۰ مگاپیکسلی است؛ اما بنچمارک‌های خود سازنده معمولا کم‌ترین معیار را در لیست خود قرار می‌دهند.

lumia-940XL

حجم حافظه‌ی رم این دستگاه ۱.۵ گیگابایتی است که احتمالا در زمان عرضه تا ۲ گیگابایت ‌افزایش پیدا خواهد کرد. یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای به‌همراه پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 430 هم در این گوشی به‌کار رفته است. براساس شایعه‌های منتشر شده امکان استفاده از USB Type-C، تکنولوژی اسکن عنبیه‌ی چشم و یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری هم در گوشی لومیا ۹۴۰XL وجود دارد. گوشی لومیا ۹۴۰XL به عنوان اولین فبلت مجهز به ویندوز ۱۰ شناخته می‌شود. همچنین انتظار می‌رود این گوشی تا ماه آینده به‌صورت رسمی از سوی مایکروسافت معرفی شود.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه