مایکروسافت مشغول ساخت مدل جدید دسته‌ی الیت است

۲۷ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دسته‌ی الیت ایکس‌باکس، بدون شک از بهترین دسته‌های بازار است. مایکروسافت این دسته را دو سه سال پیش و در نمایشگاه E3 2015 معرفی کرده بود. دسته‌ی ۱۵۰ دلاری مایکروسافت برای ایکس‌باکس وان و ویندوز، پدال‌هایی در پشت دارد، کلیدهای آن برنامه ریزی می‌شوند و بیشتر بخش‌های آن هم قابل شخصی‌سازی و تعویض هستند. کنترلر الیت ایکس‌باکس وان محبوبیت زیادی بین گیمرهای ایکس‌باکس و کامپیوتر دارد و این طور که به نظر می‌رسد، مایکروسافت می‌خواهد مدلی جدید از این دسته را عرضه کند.

تعدادی عکس از مدل ارتقا یافته‌ی دسته‌ی الیت ایکس‌باکس (Xbox Elite Controller) در وب‌سایت چینی Baidu منتشر شده است. گفته شده که این مدل جدید دسته‌ی الیت ایکس‌باکس وان یک پورت USB Type-C دارد، از بلوتوث پشتیبانی می‌کند و می‌تواند مستقیما به کامپیوترها متصل شود، ماشه‌های دسته سه سطح خواهند داشت و پدال‌ها هم بلندتر شده است.

از عکس‌ها به نظر می‌رسد که می‌توان فشار آنالوگ‌ها را تنظیم و در میزان دلخواه قفل کرد. سه چراغ ال‌ای‌دی هم به دسته اضافه شده که ممکن است پروفایل‌های مختلف آن یا شاید میزان باتری را نشان دهد.

پلاستیک دور آنالوگ‌ها هم دوباره طراحی شده است و امیدواریم مشکل کنده شدن پس از مدتی استفاده را نداشته باشد.

بر و بچه‌های وب‌سایت The Verge توانسته‌اند توسط منابع خود وجود این دسته را تایید کند، در نتیجه فعلا فقط باید منتظر رونمایی آن باشیم.

ممکن است مایکروسافت رونمایی دسته‌ی جدید الیت را برای نمایشگاه E3 2018 برنامه ریزی کرده باشد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه