مایکروسافت مشکل باتری سرفیس پرو ۳ را بر طرف می‌کند

۱۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند وقتی بود که برخی از کاربرانی که از تبلت «سرفیس پرو ۳» (Surface Pro 3) استفاده می‌کردند، به این موضوع اشاره می‌کردند که باتری این محصول با مشکل مواجه شده است. این موضوع باعث شد که مایکروسافت یکسری تحقیقات جدید را پیرامون این مشکل انجام دهد و پس از مدتی توانست راه حل آن را پیدا کند.

مایکروسافت مشکل باتری سرفیس پرو ۳ را با عرضه‌ی بروزرسان جدید برطرف می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده از طرف مایکروسافت،‌ این مشکل با یک بروزرسان نرم‌افزاری حل می‌شود. این بروزرسان باعث می‌شود که سخت افزار این دستگاه از باتری بهتر استفاده کند. مایکروسافت گفته که آپدیت جدیدی که برای این تبلت منتشر می‌کند، مصرف باتری را به حالت معمولی باز می‌گرداند. به نظر می‌رسد که این بروزرسان تا مدتی دیگر منتشر می‌شود و کاربران می‌توانند آن را روی سیستم خودشان نصب کنند.  البته مایکروسافت به کاربران گفته اگر نمی‌خواهند برای دریافت این بروزرسان صبر کنند، می‌توانند تبلت را تحویل بدهند و یک مدل جدید دریافت کنند.

البته برای دریافت مدل جدید تبلت‌های سرفیس در این حالت، کاربران باید ۴۵۰ دلار پرداخت کنند. به نظر می‌رسد که منتظر ماندن برای دریافت بروزرسان جدید گزینه‌ی بهتری باشد. به احتمال زیاد در چند روز آینده این آپدیت منتشر خواهد شد.

منبع: Engadget

‌‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمدسعید

    خسته نباشی… تازه بعد از یک سال یادش اومده باید برطرفش کنه… خدا میدونه کی برطرف بشه…

    1. Avatar سام

      اینه تفاوت اپل و ماکروسافت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه