مایکروسافت هنوز بی‌خیال ساخت گوشی نشده

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که مایکروسافت همچنان به ساخت گوشی ادامه می‌دهد. حتی اگر سهم سیستم عامل ویندوز موبایل در دنیا به زیر ۱ درصد رسیده باشد. این شرکت هیچ وقت شرایط خوبی در بازار موبایل نداشته، اما این موضوع باعث نشده که بی‌خیال ساخت گوشی شود.

براساس شایعات جدیدی که امروز به بیرون درز کرده، مایکروسافت هنوز ایده‌های برای ساخت گوشی در سر دارد تا بتواند نقش خودش در حوزه موبایل را بیشتر کند. منابع مختلف به این موضوع اشاره می‌کنند که این شرکت هنوز به طور کامل از سیستم عامل ویندوز موبایل نامید نشده و برنامه‌هایی برای آینده دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده مایکروسافت در حال ساخت یک گوشی جدید است که با نسخه جیدی از ویندوز موبایل کار می‌کند که هنوز معرفی نشده است. گفته شده که این سیستم عامل با تغییرات زیادی در رابط کاربری مواجه شده که چیزی متفاوت‌تر از سیستم عامل ویندوز موبایل حال حاضر است.

همچنین مایکروسافت برای اینکه بتواند تغییرات ظاهری این نسخه از ویندوز موبایل ایجاد کند پشتیبانی از برنامه Sliverlight را قطع کرده است. گفته شده که گوشی و سیستم عامل جدید در مراحل اولیه ساخت و توسعه قرار دارند و مشخص نیست که در چه تاریخی راهی بازار خواهند شد.

منبع: thurrott
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar شهریار پیروز

    حدود دوساله ویندوز فون دارم و واقعا بدون اغراق عاشقشم ، تنها مشکلی که میشه بهش گرفت نبود نرم افزار ها است که اونم بر میگرده به کم کاریه توسعه دهنده ها

  2. Avatar شهرام

    تیترتون تو حلق فن ای مایکروسافت :))

  3. Avatar گیمر

    فقط ویندوز موبایل عشق است

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه