مجله‌ی چاپی دیجی‌کالا (شماره‌ی یازدهم)

۶ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یازدهمین شماره‌ی نشریه‌ی چاپی دیجی‌کالا در دومین ماه پاییز منتشر شد تا نیازهای پاییزی خوانندگان خود را برطرف کرده و زیبایی این فصل را برایشان دوچندان کند.

این شماره از نشریه، ۱۰۰ صفحه دارد و بخش‌های منتوعی را در خود جای داده‌است. یکی از جذاب‌ترین موضوعات شماره‌ی یازدهم مجله، بخش «استایل» یا همان راهنمای آرایش پاییزی است که گام‌به‌گام، بانوان را برای داشتن یک آرایش مناسب فصل، راهنمایی می‌کند. همچنین آقایان می‌توانند از بخش «روی میز» نشریه با محصولات آرایشی و بهداشتی مناسب خود آشنا شوند.

شماره‌ی یازدهم نشریه‌ی دیجی‌کالا تمام اعضای خانواده را در نظر گرفته و بخشی را به لوازم غذاخوری کودکان، از ابتدایی‌ترین ابزار مانند قاشق و چنگال تا صندلی‌غذاخوری، اختصاص داده‌است. همچنین برای این که حال‌و هوای پاییزی داشته باشد، جدیدترین محصولات گرمایشی منزل و لوازم مورد نیاز خودرو در فصل‌های سرد سال را هم معرفی کرده‌است.

Colorful_Dream_Main_No11 copy

از دیگر مطالب جالب در شماره‌ی یازدهم نشریه می‌توان به راهنمای خرید بر اساس رنگ (قهوه‌ای)، راهنمای چیدمان یک اتاق خواب رویایی و جشنواره‌ی فروش پوشاک ورزشی اشاره کرد. همچنان طرفداران همیشگی فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا نباید این موضوع را نادیده بگیرند که نشریه‌ی چاپی دیجی‌کالا نیز در هر شماره از خود بخش‌هایی را برای معرفی جدیدترین محصولات رسته‌ی دیجیتال و نقد و بررسی جدیدترین اتفاقات این حوزه درنظر می‌گیرد.

 

Magazine_Digikala

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه