مجموعه‌ی Rabbids فیلم هم می‌شود

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند ماه پیش بود که شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت، خبر از ساخت فیلمی از روی مجموعه‌ی Rabbids داد. این فیلم که با همکاری دو شرکت Ubisoft Motion Pictures و Sony Pictures ساخته می‌شود، قرار است توسط نویسندگان مجموعه‌ی Robot Chicken نوشته شود.

با توجه به محتوای فراتر از طنز مجموعه‌ی Robot Chicken، انتخاب نویسندگان این مجموعه برای نوشتن فیلم Rabbids تصمیم درستی به نظر می‌رسد.

«میتو سنرایک»، «تام شپرد» و «زب ولز» وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه‌ی فیلم Rabbids را برعهده گرفته‌اند. فیلم قرار است مثل مجموعه‌ی Robot Chicken با استفاده از تکنیک Stop-motion ساخته شود و مخلوطی از فیلم واقعی و Stop-motion باشد.

در تکنیک Stop-motion، فیلم‌ها فریم به فریم و با استفاده از حرکات مجمسه‌ها یا عروسک‌های مختلف ضبط می‌شوند. از فیلم‌های معروفی که با استفاده از این تکنیک ساخته شده‌اند، می‌توان به مجموعه‌ی «والاس و گرومیت»، «کابوس شب قبل از کریسمس» یا «آقای فاکس شگفت‌انگیز» اشاره کرد.

نویسندگان مجموعه‌ی تلویزیونی Robot Chicken، توانسته‌اند برای مجموعه‌ی کمدی‌شان جایزه‌ی Emmy هم دریافت کنند. با توجه به محتوای فراتر از طنز مجموعه‌ی Robot Chicken، انتخاب نویسندگان این مجموعه برای نوشتن فیلم Rabbids تصمیم درستی به نظر می‌رسد.

Rabbid-1

قرار است استودیوی Stoopid Buddy هم که ساخت سریال Robot Chicken را برعهده دارد، به استودیوی Ubisoft Motion Pictures در ساخت فیلم Rabbids کمک کند.

هنوز تاریخ اکران فیلم یا بازیگران آن مشخص نشده است.

یوبی‌سافت به غیر از فیلم Rabbids، می‌خواهد از روی مجموعه‌های Watch Dogs، Splinter Cell و Far Cry هم فیلم بسازد. فیلم فرقه‌ی اساسین (Assassin’s Creed) هم که تا سال آینده اکران خواهد شد.

منبع: GameSpot



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما