مجوز صادرات دناپلاس و رانا به حاشیه خلیج فارس صادر شد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش ایکوپرس،‌ با کسب مجوزGSO  امکان صادرات خانواده دناپلاس و رانا به کشورهای حاشیه خلیج فارس فراهم شد.

بیشتر بخوانید: نگاه نزدیک به دنا پلاس

برمبنای این گزارش،‌ مجوز GSO علاوه بر کشورهای حاشیه خلیج فارس، در بسیاری از کشورهای عربی و آسیای میانه معتبر بوده و به عنوان شناسنامه بین المللی در حوزه خاورمیانه شناخته می شود. این مجوز که ترکیبی از استانداردهای اروپایی و آمریکایی است برای نخستین بار در صنعت خودرو و قطعه سازی کشور توسط گروه صنعتی ایران خودرو کسب شده است.

دریافت مجوز از سازمان GSO مستلزم عبور از استانداردهای و تست های استحکام بدنه،‌ تست های دینامیکی و تست های برخوردی خودرو است که گروه صنعتی ایران خودرو توانسته برای محصولات خانواده دناپلاس و رانا آن‌ها را کسب کند. برنامه ریزی برای دریافت مجوز برای نسل آینده دناپلاس و سایر محصولات گروه صنعتی ایران خودرو نیز برای صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس در دستور کار قرار دارد.

شما نظرتان درمورد کیفیت محصولات ایران‌خودرو از جمله دناپلاس و رانا چیست؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    ماشالا ماشینهای ایران خودرو طوری شده از کیلومتر ۱۵ -۲۰ هزارتا به بعد پات به نمایندگی ها باز میشه و اونجاست که با تعویض اولین قطعات مشتری همیشگی میشین
    یه سمند EF7 صفرخریدم پارسال بعد از ۶ ماه محفظه فیلتر هوا بطور کامل فاسد و سوراخ شد همچنین تمام ادوات پلاستیکی داخل موتور داره پوسیده میشه کم کم جالب اینکه هنوز ۱۰۰۰۰ تا راه نرفته (رو کیلومتر ۵۰۰۰تا باطری سوراخ شد و ۳ تا از لاستیکها دو پوسته شد)
    جای تبریک و تشکر داره به این شرکت خودروساز ی با این استاندارد و کیفیت جهانی

  2. Avatar متین

    اونجا کسی می خره؟؟؟
    ولی موفقیت بزرگی برای ایران خودرو ست.

  3. Avatar پیمان

    امیدوارم همون ماشینی که میره برای صادرات دست مردم خودمونم بگیره حداقل .مثلا صادراتی مقاوم تر باشه داخلی نباشه یا کنترل کیفیت صادرات بهتر باشه گر چه فاصله تا محصولات معمول بازار خارج بسیار زیاده

  4. Avatar محمد

    اصلا کیفیت خوبی ندارند محصولات ایران، من یه ٢٠۶ تیپ ۵ داشتم کیلومتر ١٠ هزار واشر سر سوپاپش اشکال پیدا کرد و دچار روغن ریزی شد .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه