محبوب‌ترین ایموجی iOS کدام است؟

۱۴ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق گفته‌ی اپل، کاربران دو سیستم عامل iOS و مک در ایالات متحده، بیشتر از هر ایموجی دیگری از «چهره‌ای که از لذت اشکش درآمده» استفاده می‌کنند. این ایموجی چهره‌ای را به تصویر می‌کشد که بین خنده و گریه، گیر کرده است و به درد زمانی می‌خورد که می‌خواهید خوشحالی (و البته افسردگی) خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

اپل یک چارت از پراستفاده‌ترین ایموجی‌ها منتشر کرده است.

اپل یک چارت از پراستفاده‌ترین ایموجی‌ها منتشر کرده است. نکته‌ی جالب این جاست که اپل این اطلاعات را در قالب مقاله‌ای منتشر کرده است که در آن، می‌گوید که داده‌های افراد را به صورت ناشناس جمع می‌کند. اپل می‌گوید که با بررسی محبوبیت استفاده از ایموجی‌ها، می‌تواند آن‌ها را بهتر به افراد به هنگام نوشتن پیشنهاد کند.

البته فقط هم اپل نیست که می‌گوید این ایموجی، از بقیه محبوب‌تر است. سایت‌هایی مثل Emoji Tracker که آمار و ارقام استفاده از ایموجی‌ها روی توییتر را اریه می‌کند، گفته‌اند که این ایموجی در رتبه‌ی اول استفاده قرار دارد.

در سال ۲۰۱۵ بود که دیکشنری آکسفورد ایموجی خندان و گریان را به عنوان «لغت سال» انتخاب کرد.

با تمام این اوصاف، بدون شک نیازی به این همه آمار گرفتن هم نیست؛ فقط کافی است یک بار گوشی خود را به دست بگیرید تا متوجه شوید که ایموجی خندان و گریان بیشترین میزان استفاده را دارد.

منبع: The Verge

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه