اولین بسته‌ی الحاقی و محتوای دانلودی فال‌آوت۴ معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در حالی که انتظار داشتیم شرکت بازی‌سازی بتسدا، بسته‌های الحاقی و محتوای دانلودی فال‌آوت۴ را در نمایشگاه E3 و در طی کنفرانسی رونمایی کند، این شرکت کاملا بی سر و صدا از سه محتوای دانلودی برای فال‌آوت۴ رونمایی کرد.

شرکت بتسدا گفته است به غیر از این سه محتوای دانلودی، برنامه‌های دیگری هم برای فال‌آوت۴ در ذهن دارد؛ طوری که بتسدا می‌خواهد در طی سال ۲۰۱۶ میلادی، محتوای دانلودی مختلفی با ارزش بیش از ۶۰ دلار برای بازی عرضه کند. با این حال کسانی که Season Pass بازی را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کرده‌اند، تمام این محتوای دانلودی را دریافت خواهند کرد.

با این اوصاف قرار است از اول مارس سال جاری (۱۱ اسفند)، قیمت Season Pass از ۳۰ دلار به ۵۰ دلار افزایش پیدا کند. یعنی اگر می‌خواهید در خرید محتوای دانلودی بازی صرفه جویی کرده باشید، کمتر از ده روز برای خرید Season Pass فال‌آوت۴ با قیمت ۳۰ دلار وقت دارید.

برنامه‌ی فعلی بتسدا برای عرضه‌ی محتوای دانلودی فال‌آوت۴ از این قرار است:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  • محتوای دانلودی Automatron

این محتوای دانلودی که قرار است تا ماه آینده عرضه شود، مراحل جدیدی را با محوریت ربات‌ها به فال‌آوت۴ اضافه می‌کند. در Automatron، بازی‌کننده‌ها این امکان را خواهند داشت تا برای خودشان یک ربات بسازند و آن‌ها را هر طور که می‌خواهند شخصی‌سازی کنند. این شخصی‌سازی از انتخاب تمام قطعات ربات تا انتخاب یک صدا برای او را شامل می‌شود. محتوای دانلودی Automatron قرار است ۱۰ دلار قیمت داشته باشد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  • محتوای دانلودی Wasteland Workshop

این محتوای دانلودی فال‌آوت۴ را تبدیل به پوک‌مان می‌کند! در محتوای دانلودی Wasteland Workshop می‌توانید هیولاهای بازی را شکار کنید، آن‌ها را در قفسی بیندازید و در نهایت هم این هیولاها را برای خودتان تربیت کنید. حتی می‌توانید هیولاهای‌تان را به جان هم بیندازید. این محتوای دانلودی هم‌چنین قابلیت‌های ساخت و ساز خانه‌ی فال‌آوت۴ را گسترده‌تر می‌کند. محتوای دانلودی Wasteland Workshop قرار است ۵ دلار قیمت داشته باشد.

‌‌‌‌‌‌‌

  • بسته‌ی الحاقی Far Harbor

Fallout-4_2016_02-16-16_006

بسته‌ی الحاقی Far Harbor، در حال حاضر گران‌ترین محتوای دانلودی فال‌آوت۴ است. این بسته‌ی الحاقی، منطقه‌ای کاملا جدید به بازی اضافه می‌کند. مرحله‌های جدید اضافه شده هم فقط به این منطقه‌ی جدید محدود نمی‌شوند و هیولاها و سیاهچال‌های جدیدی با استفاده از این بسته‌ی الحاقی، به فال‌آوت۴ اضافه می‌شوند. بسته‌ی الحاقی Far Harbor در ماه می سال جاری میلادی (اردیبهشت ۱۳۹۵) عرضه می‌شود و ۲۵ دلار قیمت دارد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. بورالان

    شاید سلیقه ای باشه، ولی سری فالوت بی نظیرترین بازیهایی هستند که تابحال تجربه کردم

    1. مسعود

      با شما موافقم خیلی عالی هستن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه