این مدل از آیفون X با قیمت ۴۵۰۰ دلار عرضه می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

اگر فکر می‌کنید که آیفون X با قیمت ۹۹۹ دلار خیلی گران است، اشتباه کرده‌اید. به تازگی مدلی دیگر از این تلفن همراه هوشمند معرفی شده که ۴۵۰۰ دلار قیمت دارد. مدل جدید بدنه‌ای از جنس تیتانیوم دارد. لازم به ذکر است که این مدل تیتانیوم در هواپیماهای جت MiG-35، موشک Satan ICBMs‌ و تانک T-14  استفاده شده.

این مدل از گوشی آیفون X را یک شرکت روسی تولید می‌کند که تا قبل از این کلی گوشی لوکس دیگر هم راهی بازار کرده بود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به طلا کاری که در پشت آن انجام شده اشاره کنیم. قسمتی طلایی رنگ را در پشت گوشی مشاهده خوهید کرد که روی آن عبارت Caviar ثبت شده و بالاتر از آن هم یک پلاک و بالای آن هم طرحی طلایی را مشاهده خواهید کرد. البته گفته شده که این قسمت‌های طلا کاری شده را کاربران می‌توانند شخصی‌سازی کنند و از طرح مورد علاقه‌ خودشان روی گوشی استفاده کنند.

همان‌طور که گفتیم این گوشی با قیمت ۴۵۰۰ دلار پیش فروش می‌‌شود. البته این شرکت مدل‌ّهای لوکس آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را هم به این صورت تولید کرده که با قیمت ۳۰۰۰ دلار به‌فروش می‌روند.

  

منبع: phonearena
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar علی

    اقای امین که شما کامنت گذاشتید مبایل ها همشون ی کارایی دارن تفاوتی بین ایفون و شیامی نیست کاری به بدنه جنس این ها و غیره نداره همه گوشیا می تونن کار ی ایفون انجام بدن و بلعکس و ادم باید خیلی احمق باشه ک براش خیلی مهم باشه مدل گوشیش چی باشه گوشی با کیفیت مهمه ک اونم خیلی از شرکت ها دارن من خودن هواوی داشتم از صد تا اپل برام بهتر کار کرد

  2. Avatar امین

    من نمیدونم چرا بعضی ها فکر میکنن هرکسی آیفون دست میگیره برای پز دادنه و اصلا نمیدونه چرا آیفون خریده و از گوشی در حد زنگ زدنش استفاده میکنه.
    البته نمیشه به دوستانی که این فکر رو میکنن خرده گرفت ، نظر هر کسی هم برای خودش محترم هست ولی تا زمانیکه این نظر در مورد دیگران نباشه.
    دوست عزیز در مورد نظر اولتون که گفتین تمام امکانات گوشی های دیگه رو روی X قرار دادن ، حرفی نمیزنم چون احتمالا سنت انقر کمه یا سوادت البته ، که نمیدونی در مورد چه شرکتی و با چه سوابقی داری صحبت میکنی ، به همین نکته اشاره کنم که همین گوشی که الان دستته از صدقه سر اپل به این تکامل رسیده.
    نکته دوم : با هر سیستم عاملب و از هربرندی هرگوشی که میخوای به بنده بده ، امکاناتی از گوشی رو بهت نشون میدم که تا آخر عمرتم نمیفهمیدی و انتخاب بنده اپل هست برای خودم ، نه به این خاطر که کلاس داره ، که داره ، ولی به خاطر همانگی سخت افزار و نرم افزارش ، اسموت بودن ( اگر بدونی اسموت چیه البته) ، کند نشدن ، یکپارچگی و سرویس مطلوبی که اپل میده.
    الان احتمالا سوال برات پیش میاد که منظور از “سرویس مطلوبی که اپل میده” چی هست ؟
    کسیکه گوشیش نهایتا یک یا ۲ سال بروز رسانی میشه این نکترو نمیفمه پس زور نزن شما.
    لطفا از این به بعد اگر خواستی نظر بدی راجع به دیگران نظر نده ، در مورد خودت نظر بده.
    با تشکر

  3. Avatar یه بی منطق

    سلام
    به نظر بنده آیفون X اصلاً هیچ شاهکاری نیست و تمام خاصیت گوشی های دیگه رو برداشتن و آوردن توش قرار دادن و مهم تر اینکه تو کشور ما پشتیبانی نداره و کاش یه فرهنگ غالب میشد که گارانتی و خدمات پس از فروش برامون خیلی مهم و کلیدی بود نه پز دادن به هم و گوشی گران قیمت دستمون گرفتن و صرف اینکه از خیلی فن آوری هاش نمیدونیم چطور استفاده بکنیم !!!!

    1. Avatar میلاد

      کاملا موافقم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه