مدل جدیدی از گوشی میزو Pro 6 در راه است

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که ماه گذشته شرکت میزو گوشی Pro 6 را راهی بازار کرد، امروز اولین شایعات درباره‌ی مدل جدید این تلفن همراه هوشمند با تراشه‌ی ۱۰ هسته‌ای لو رفت.

مدل جدید گوشی میزو Pro 6 سه گیگابایت رم دارد.

گوشی میزو Pro 6 با تراشه‌ی Helio X25 که یک پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای و ۴ گیگابایت رم داشت، راهی بازار شد و یکی از محصولات قدرتمند بازار به حساب می‌آید. به تازگی اولین اطلاعات از مدل جدید این تلفن همراه هوشمند در بنچمارک GeekBench قرار گرفته است. مدل جدید ۳ گیگابایت رم دارد و در آزمایش‌های چند هسته‌ای توانسته امتیاز ۶۶۹۱ را به دست بیاورد که بیشتر از امتیاز ۶۳۰۰ مدل قدیمی‌تر است که ۴ گیگابایت رم داشت.

در حالی که هنوز هیچ صحبتی درباره‌ی مدل جدید گوشی Pro 6‌ نشده، احتمال می‌رود که شرکت میزو مدل جدید را در ماه آینده راهی بازار کند. حتی احتمال دارد که یک مدل ضعیف‌تر از این گوشی با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۴ گیگابایت رم هم راهی بازار شود.

meizu-pro-6

اطلاعات لو رفته از میزو Pro 6 جدید

در حال حاضر دو مدل از گوشی Pro 6 راهی بازار شده که ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارند و به ترتیب با قیمت ۳۸۶ و ۴۳۳ دلار راهی بازار می‌شوند. به احتمال زیاد مدل جدیدی که با ۳ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود، قیمت پایین‌تری هم خواهد داشت.

‌‌‌‌‌‌

منبع: Mobi Picker

‌‌‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. حسین

    عکس ها مال میزو پرو ۵ هست.
    پرو ۶ فلش ۱۰ تایی داره

  2. Reza ch

    ترکیبی از اپل و اچ تی سی
    هه 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه