مدل جدید دوربین بدون آینه Leica CL معرفی شد

۱ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

همان‌طور که شایعه شده بود، شرکت لایکا در حال ساخت مدل جدیدی از دوربین بدون آینه CL است. این شرکت امروز Leica CL جدید را معرفی کرد. محصولی که از نظر ظاهر به دوربین TL2  شبیه است وحتی همان سنسور را هم دارد.

یکی از تفاوت‌های اصلی میان دوربین CL و TL2 در چشمی الکترونیکی است. دوربین CL  به یک صفحه نماشی ۲.۳۶ اینچی مجهز شده که در پشت قرار گرفته و نقش چشمی را ایفا می‌کند. از دیگر تفاوت‌های این دو دوربین می‌توانیم به قرار گفتن یک LCD کوچک در بالای دوربین CL اشاره کنیم. این LCD شامل دکمه‌هایی برای تنظیمات دوربین می‌شود.

دوربین CL جمع‌ و جورتر از دوربین TL2 ساخته شده و وزن کمتری هم دارد. ظاهر آن هم بیشتر به دوربین‌های کلاسیک شبیه است. این دوربین به سنسور ۲۴ مگاپیکسلی APS-C مجهز شده و از پردازنده Maestro II  برای بالابردن کیفیت تصاویر روی این دوربین استفاده شده است. این دوربین امکان فیلم برداری با کیفیت ۴K و سرعت ۳۰ فریم برثانیه را دارد. همچنین می‌تواند فیلم‌های Full HD با سرعت ۶۰ فریم برثانیه ضبط کند. بازه ISO این دوربین تا ۵۰ هزار می‌رسد و سیستم فوکوس خودکارش هم روی ۴۹ نفطه تمرکز می‌کند.

دوربین جدید لایکا از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و گفته شده که بدنه‌ی آن با قیمت ۲۷۹۵ دلار به‌فروش می‌رسد. قیمت لنز ۱۸ میلی‌متری آن هم ۱۲۹۵ دلار اعلام شده است. دوربین Leica CL جدید را می‌شود از همین الان خریداری کرد.

منبع: The Verge
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه