مدل جدید پلی‌استیشن۴ ممکن است امسال عرضه شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در مصاحبه‌ی جدیدی، مدیرعامل مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای «گیم‌استاپ»، از زمان عرضه‌ی مدل ارتقا یافته‌ی پلی‌استیشن۴ صحبت کرده است. «پاول رینز» (Paul Raines) گفته است که پلی‌استیشن۴ جدید قرار است در سال جاری میلادی عرضه شود.

احتمالا در نمایشگاه گیمزکام ماه آینده یا در نمایشگاه بازی توکیو، سونی سخت‌افزار جدیدش را معرفی خواهد کرد.

مدیرعامل گیم‌استاپ که در یکی از برنامه‌های شبکه‌ی تلویزیونی CNBC حضور یافته بود، کنسول Xbox One S که مدل اسلیم ایکس‌باکس وان است را در کنار مدل ارتقا یافته‌ی پلی‌استیشن۴ قرار داد و طوری از آن‌ها صحبت کرد که انگار، هر دو در بازه‌ی زمانی یکسانی عرضه خواهند شد. شاید تصور کنید که پاول رینز اطلاعات زیادی از برنامه‌ی عرضه‌ی کنسول‌ها ندارد، اما او با اطلاعات زیادی از کنسول‌ها صحبت کرده است.

در مصاحبه، از پاول رینز می‌خواهند تا از کنسول‌هایی که امسال عرضه می‌شوند، مثل Nintendo NX و کنسول‌های مایکروسافت و سونی بگوید؛ با این حال، رینز همان ابتدا تصحیح می‌کند که کنسول NX قرار نیست امسال عرضه شود، اما مایکروسافت امسال کنسول Xbox One S و سونی امسال کنسول PS4 Neo را عرضه خواهد کرد.

همین چند روز پیش هم در یک وب‌سایت، کنسول PS4 Neo را برای عرضه در ماه مهر و همزمان با هدست واقعیت مجازی PlayStation VR دیده بودیم.

تمام این شایعات، خبر از این موضوع می‌دهند که احتمالا در نمایشگاه گیمزکام ماه آینده یا در نمایشگاه بازی توکیو، سونی سخت‌افزار جدیدش را معرفی خواهد کرد.

منبع: VG247

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Saeed

    الان یه سوالی برای من پیش اومده:
    موضوع خبر چه ربطی به عکس آقای Keanu Reeves و فیلم MATRIX I داره؟؟؟

  2. Avatar ami_ald

    چرا حالا عکس ماتریکس

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه