منتظر مدل جدیدی از گوشی‌های Desire شرکت HTC باشید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت HTC در حال ساخت مدل جدیدی از گوشی‌های سری Desire با نام Desire A17 است. همچنین مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند به اندروید ۶.۰.۱ مجهز شده و رابط کاربری Sense 8 روی آن نصب شده است. موضوع مهمتر اینجاست که این گوشی در کنار تلفن همراه دیگری با نام HTC Bolt یا همان HTC 10 Evo معرفی خواهد شد.

انتظار داریم که گوشی‌های جدید شرکت HTC آخر همین هفته معرفی شوند. باید به این موضوع اشاره کنیم که شرکت HTC قبلا محصولی با شماره مدل HTC A16 راهی بازار کرده بود که با نام Desire 530 شناخته می‌شد. حالا گوشی Desire A17 می‌تواند مدل جدیدتری از گوشی Desire 530 باشد. تلفن همراه هوشمند Desire 530 از صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بهره می‌برد. تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۲۱۰ روی آن قرار گرفته بود و ۱.۵ گیگابایت رم داشت. برای ذخیره‌ی اطلاعات هم ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روی آن قرار گرفته بود که البته این مقدار را می‌توان با کارت حافظه ارتقا داد. دوربین پشت آن ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی بود. همچنین یک باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داشت. این تلفن همراه هوشمند در اسفند ماه سال گذشته با قیمت ۱۵۹ دلار راهی بازار شده بود و به همین دلیل بعید نیست که مدل جدید آن معرفی شود.

گوشی Desire A17 یک محصول ارزان قیمت و رده پایین به حساب می‌آید که در کنار گوشی HTC Bolt که یک محصول رده بالا است، معرفی خواهد شد.

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه