شیائومی مدل جدیدی از گوشی Redmi Note 3 را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
Redmi Note 3

چند ماه پیش بود که شرکت چینی «شیائومی» (Xiaomi) تلفن همراه هوشمند Redmi Note 3 را با بدنه‌ی فلزی و سنسور تشخیص اثر انگشت معرفی کرد. این شرکت مدتی پیش مدل جدیدی از این گوشی را با تغییرات تازه راهی بازار کرد.

مدل جدید گوشی Redmi Note 3 با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۵۰، دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی راهی بازار شده است.

مدل جدید گوشی Redmi Note 3 از تراشه‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۵۰ با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز بهره می‌برد که یک پردازنده‌ی شش هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 510 را در خودش قرار داده است. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی هم در پشت آن قرار گرفته که از دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد و به تکنولوژی فوکووس خودکار مجهز شده است.

از دیگر مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه هوشمند می‌توان به صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p اشاره کرد. این محصول در دو مدل راهی بازار شده که یک مدل ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و مدل بعدی هم از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. لازم به‌ذکر است که برای این دو گوشی از یک باتری ۴۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده شده است.

Redmi Note 3

مدل جدید گوشی Redmi Note 3 شرکت شیائومی

شرکت شیائومی اعلام کرد که مدل ۱۶ گیگابایتی Redmi Note 3 با قیمت ۹۹۹ یوان (۱۴۹ دلار) راهی بازار می‌شود. هنوز قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی اعلام نشده است. در ادامه می‌توانید برخی تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: MIUI

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar امیرمسعود

    سلام من الان این گوشی رو نسخه پرو یا همون کوالکام ۳۲ گیگابایتی رو یک ماهه خریدم.خواستم تجربه ای که باهاش داشتم رو اینجا به اشتراک بزارم.
    طراحی گوشی به خاطر استفاده از فلز و جایگیری مناسب کلیدها و مخصوصا حسگر اثر انگشت ظاهری شکیل پیدا کرده.نسخه ای که من گرفتم رنگ خاکستری با پنل مشکی هست که بسیار زیباترش میکنه به نظرم.دوربین پشتی با ۱۶ مگاپیکسل تصاویر نسبتا خوبی ثبت میکنه اما مثل دوربین های سونی وقتی زوم می کنی روی عکس کمی نویز مشاهده میشه که به احتمال زیاد با بروزرسانی های بعدی رفع میشه.فیلم برداری آهسته و تایم لپس هم از قابلیت های دوربین این گوشی هست.دوربین سلفی هم مطلوبه و نورگیری خوبی داره.باطری این گوشی واقعا یک نوع هیولاییه برای خودش و اگه شما معمولی استفاده کنید ۳ روز شارژ میده بهتون.توی ۱ ساعت هم شارژ کامل میشه.حسگر اثر انگشت با یک تاچ عمل میکنه و بسیار سریع و دقیقه.بنچمارکی که من گرفتم ۷۸ هزار و خورده ای شد که سامسونگ اس ۶ بالاتر قرار گرفت و از آیفون ۶ با اختلاف خیلی کم پایینتر قرارگرفت.بازی ها بدون لگ و روون اجرا میشن و گوشی هم هنگام بازی های سنگین داغ نمیکنه.صفحه نمایش رنگ هارو طبیعی نشون میده و قابلیت تنظیم اشباع رنگ هم داره.توی نور آفتاب خیلی شدید می تونم بگم تنها گوشی بود که انقدر خوب دیده میشد البته تکنولوژی جدید این گوشی که کنتراست صفحه رو همراه با نور صفحه تنظیم میکنه میتونه دلیل این برتری باشه. رابط کاربری شیائومی رو میشه یکی از روون ترین و سریع ترین و زیباترین رابط کاربری های اندرویدی درنظر گرفت.مدیریت رم بسیار عالی داره و میتونین شما جلوی برنامه هارو از راه اندازی خودکار بگیرین دسترسی های برنامه هارو محدود کنید و استفاده هر اپ رو از اینترنت دیتا و وای فای تفکیک و محدود کنید(همه این قابلیت ها فقط در گوشی های روت شده ممکنه!).در کل این گوشی با قیمت ۸۷۰ هزار تومان برای نسخه ۳۲ گیگابایتی (اردیبهشت ۹۵) میتونه توی انتخاب اول شما برای خرید قرار بگیره و به نظر من از گوشی های هووای لنوو و … خیلی خیلی بهتره !

  2. Avatar علی

    لطفا شما هم بیارید!

  3. Avatar حسن آزادبخت

    سلام خواستم بگم اگه میشه لطف کنیدگوشیهای این برندروهم بیارید.باتشکر

  4. Avatar m javad

    دیجی کلا لطفا گوشی های این برند رو بیار واقعا گوشی های خوبی ان

  5. Avatar بهروز

    اقای نوردست خواهشا گوشی های این برند روهم بیارید داخل سایت، این شرکت از هواوی هیچی کمتر نداره ، بعد از رفع تحریم ها میشه خودتون یه قراردادی با این شرکت منعقد کنید و شما نماینده اصلی فروش در ایران باشید ، لطفا پیام من رو با مدیران محترم دیجی کالا مطرح کنید .

    1. Avatar کمال

      بعد رفع تحریم ها گوشی و کالاهای چینی دیگه میشن رویا…تا میتونی جنس چینی الان برو بخر که فرصت نیست….. حیفه….

    2. Avatar سیامک

      حرف دل منو زدی

  6. Avatar محمد

    کاش بقیه شرکت ها هم از شیائومی یاد بگیرن و همچین گوشی های فوق العاده ای رو با این قیمتای استثنایی بفروشن…..
    نقطه قوت شیائومی فقط سخت افزار و قیمت مناسب نیست….. از نظر نرم افزاری هم این شرکت فوق العادست…..رابط کاربری شیائومی بهترین رابط کاربریه….. توصیه میکنم حتما امتحان کنید 🙂

    1. Avatar Amir

      داداشم ۱سال پیش یدونه از این گوشی مدل mi3 خرید از چین واقعاً عالیه. حتماً اینم خوبه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه