مدل پایه گلکسی اس ۱۰ نمایشگر کاملا تخت خواهد داشت

۲۹ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس 10

این روزها، سامسونگ اخبار دنیای تکنولوژی را با نمایشگرهای جدید سری OLED خود قبضه کرده است. همانطور که احتمالا می‌دانید، گلکسی اس ۱۰ در سه مدل عرضه خواهد شد. اما جدیدترین شایعه این است که سامسونگ دوباره نمایشگرهای کاملا تخت را به سری گلکسی اس خواهد آورد. مدل پایه گلکسی اس ۱۰ که نمایشگری ۵.۸ اینچی دارد، از نمایشگر کاملا صاف بهره خواهد برد و دیگر خبری از خمیدگی در لبه‌های این گوشی نیست. البته نسخه رده‌بالاتر این گوشی که نمایشگری ۶.۲ اینچی خواهد داشت، همچنان دارای خمیدگی در دو لبه راست و چپ خواهد بود.

از نظر متریال استفاده شده در این نمایشگر، سامسونگ در حال همکاری با شرکت‌های جدیدی است تا بتواند متریال ارگانیک بهتری برای‌ پیکسل‌های قرمز، سبز و آبی استفاده کند. نسل جدید نمایشگرهای OLED سامسونگ از پنل‌های M9 استفاده می‌کنند که تفاوت اصلی آن با پنل M8 که در سری اس ۹ و نوت ۹ استفاده شده، در همین متریال ارگانیک جدید برای ساخت پیکسل‌ها خواهد بود.

آخرین باری که پرچمداران سامسونگ نمایشگر تخت داشتند، به گلکسی اس۷ معمولی بر می‌گردد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری مدل پایه گلکسی اس ۱۰ می‌توانیم به حضور سنسور اثر انگشت در فریم گوشی اشاره کنیم. در دو مدل رده بالای گلکسی اس ۱۰، سنسور اثر انگشت فراصوت در زیر نمایشگر دیده می‌شود اما مدل پایه علاوه بر نمایشگری کاملا تخت، از سنسور اثر انگشت در فریم گوشی بهره می‌برد. همچنین درباره دوربین مدل پایه گلکسی اس۱۰ صحبت نشده اما تصور می‌کنیم این نسخه از دوربین تکی استفاده خواهد کرد و دو مدل رده بالای گلکسی اس ۱۰، دوربین سه گانه با لنز‌های معمولی، زوم و عریض خواهد داشت. از نظر مشخصات سخت‌افزاری نیز انتظار داریم مدل پایه با دو مدل رده بالا یکی باشد با این تفاوت که احتمالا حافظه رم کمتر و باتری ضعیف‌تری خواهد داشت. آخرین باری که پرچمداران سامسونگ نمایشگر تخت داشتند، به گلکسی اس ۷ معمولی بر می‌گردد ولی حالا دوباره شاهد این نوع نمایشگر در این سری خواهیم بود. شما درباره خانواده گلسی اس ۱۰ چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. مصطفی

    نمایشگر های منحنی در زیر قاب موبایل بسیار زشت می شوند
    همچنین کار با نمایشگر تخت آسان تر از منحنی است
    چسباندن گلس بر روی نمایشگر تخت نیز دلنشین تر و بسیار زیباتر از منحنی است

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه