مدل کروک LaFerrari معرفی شد

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «فراری» (Ferarri) از مدل کروک (Convertible) خودروی LaFerarri رونمایی کرده است. این مدل جدید از LaFerrari قرار است به تعداد محدودی تولید شود و انتظار داریم، قیمت‌اش کمتر از ۱.۱ میلیون دلار نباشد.

مدل کروک LaFerrari قرار است تمام و کمال در نمایشگاه خودروی Paris رونمایی شود.

مدل کروک LaFerarri برای کلکسیون‌دارها و به تعداد محدود تولید شده است؛ طوری که این شرکت، حتی قبل از این که از مدل بدون سقف LaFerrari رونمایی کند، تمام آن چه قصد تولیدش داشته را فروخته است. خودروی LaFerarri Spider قرار است ۹۶۳ اسب بخار قدرت داشته باشد. این قدرت، توسط یک موتور الکتریکی و یک موتور V12 تامین می‌شود. خریداران حتی این انتخاب را داشته‌اند تا از بین مدلی که سقف فیبر کربن یا سقف معمولی دارد، یکی را انتخاب کنند.

فراری دقیقا نگفته است که چه تعدادی از LaFerrari تولید خواهد کرد یا اینکه حتی قیمت آن‌ها قرار است چقدر باشد. با این حال، مدل کروک LaFerrari مطمئنا بیش از ۵۰۰ میلیون یورو برای این این شرکت درآمد در پی خواهد داشت. این شرکت ایتالیایی، در حال حاضر وضعیت اقتصادی خوبی ندارد و ارزش سهام‌اش از ۵۲ دلاری که در ماه نوامبر داشت، افت کرده است.

مدل کروک LaFerrari قرار است تمام و کمال در نمایشگاه خودروی Paris رونمایی شود. نمایشگاه خودروی Paris از روز ۱۰ مهر شروع می‌شود به مدت شانزده روز ادامه دارد. آن طور که شنیده‌ایم، شرکت فراری اسم LaFerrari Aperta را برای این خودرو انتخاب کرده است.

می‌توانید در ادامه، تصاویری از مدل کروک LaFerrari را ببینید.

LaFerrari-2 LaFerrari-3

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Mashable

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه