مدل ۵G گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ عرضه می‌شود

۲۲ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی نوت 10

سامسونگ به تازگی سورس کد کرنل خانواده گلکسی اس ۱۰ مبتنی بر تراشه اگزینوس را منتشر کرده است. کارشناسان سایت XDA-Developers هم با بررسی دقیق این کدها به نشانه‌ای مبنی بر وجود مدل ۵G گلکسی نوت ۱۰ برخورده‌اند.

البته با توجه به اینکه به‌زودی مدل ۵G گلکسی اس ۱۰ عرضه می‌شود، چنین خبری چندان تعجب‌آور نیست ولی در هر صورت این کد مهر تاییدی بر ارائه‌ی مدل ۵G گلکسی نوت ۱۰ می‌زند. چند ماه قبل گزارشی منتشر شد که طبق آن، سامسونگ برای گلکسی نوت ۱۰ اسم رمز داوینچی (DaVinci) را انتخاب کرده و در سورس کد کرنل اس ۱۰ هم همانطور که می‌بینید، عنوان davinci5G ذکر شده است.

گلکسی نوت 10

این چند خط کد به دوربین گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ اشاره دارد. برای یادآوری باید بگوییم beyond0 اسم رمز اس ۱۰ ای، beyond1 اسم رمز اس ۱۰، beyond2 اسم رمز اس ۱۰ پلاس و beyondx اسم رمز مدل ۵G گلکسی اس ۱۰ است.

در ادامه، باید به یک اسم رمز دیگر به نام luge هم اشاره کنیم که در این سورس کد رویت شده است. در ابتدا گفته می‌شد این اسم رمز به نخستین گوشی تاشو سامسونگ اشاره دارد ولی بعد مشخص شد که اسم رمز گلکسی فولد winner است. بنابراین، luge احتمالا به یک گوشی تاشو در دست توسعه اشاره دارد.

گلکسی نوت 10

در رابطه با گلکسی نوت ۱۰ هم از بین اطلاعات منتشر شده، می‌توانیم به بهره‌گیری آن از ۴ دوربین اصلی و نمایشگر ۶.۶۶ اینچی اشاره کنیم. با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه، مطمئنا حجم اخبار موثق پیرامون این گوشی هم افزایش می‌یابد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه