مدیاتک روی تراشه‌ی ۱۰ هسته‌ای جدید کار می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تراشه مدیاتک

براساس اطلاعاتی که در شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo منتشر شده، شرکت مدیاتک در حال ساخت نسل جدیدی از تراشه‌‌های ۱۰ هسته‌ای است که با نام Helio X27 شناخته می‌شوند. همچنین مشخص شده که این تراشه‌ با معماری ۲۰ نانومتری ساخته خواهد شد و حداکثر فرکانس آن هم به ۲.۵۹ گیگاهرتز می‌رسد.

تراشه‌ی X27 شرکت مدیاتک از ۱۰ هسته برخوردار است.

تراشه‌ی جدید شرکت مدیاتک از پردازنده‌هایی با ۱۰ هسته‌ بهره می‌برد و از نظر عملکرد بین دو تراشه‌ی Helio X25 و Helio X30 قرار می‌گیرد. در حقیقت این تراشه‌ی یک محصول میان‌رده خواهد بود.

در ادامه‌ی این خبرها گفته شده اولین محصولی که با این تراشه‌ی جدید راهی بازار می‌شود، یکی از گوشی‌های تازه وارد شرکت چینی LeEco خواهد بود. شرکت LeEco به‌تازگی همکاری جدیدی را با مدیاتک شروع کرده و به همین دلیل از محصولات جدید این شرکت استفاده می‌کند.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که از هفته‌ی آینده فروش محصولات شرکت LeEco در کشور آمریکا شروع می‌شود که این محصولات با تراشه‌های شرکت کوالکام راهی بازار می‌شوند. تراشه‌های شرکت مدیاتک بیشتر روی محصولات میاده و سطح پایین قرار می‌گیرند؛ اما این شرکت با تراشه‌ی X30 می‌خواهد سهم خودش از بازار گوشی‌های پرچم‌دار را بیشتر کند. بازاری که بیشتر در اختیار کوالکام و سامسونگ است.

تراشه‌ X27 مدیاتک روی گوشی جدید شرکت LeEco قرار می‌گیرد.

تراشه‌ X27 مدیاتک روی گوشی جدید شرکت LeEco قرار می‌گیرد.

منبع: GSM Insider

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. هرمز

    ۱۴ نانومتری ، نه ۲۰ نانومتری !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه