مدیرعامل ال‌جی تغییر کرد؛ بخش موبایل این شرکت تغییر می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در سال ۲۰۱۶ گوشی‌های خوبی راهی بازار شدند که از بین آن‌ها می‌توان به Galaxy S7، Moto Z، OnePlus 3T و آیفون ۷ اشاره کرد. در این میان شرکت ال‌جی هم G5 و V20 را معرفی کرد تا بتواند در این بازار سهم خودش را افزایش دهد. البته هیچ کدام از این دو محصول چندان با استقبال کاربران مواجه نشدند. نه حالت ماژولار گوشی G5 مورد توجه قرار گرفت، نه ویژگی‌های جدید V20 که بسیار هم هیجان‌انگیز هستند. البته همزمانی عرضه‌ی V20 با آیفون ۷ باعث شد که ال‌جی با ضرر ۲۳ درصدی مواجه شود. حالا مدیرعامل ال‌جی تغییر کرده و فرد جدید قصد دارد بخش موبایل این شرکت را متحول کند.

«جو سیونگ-جین» (Jo Seong-Jin) مدیرعامل جدید شرکت ال‌جی قصد دارد تغییرات مهمی را در بخش موبایل ایجاد کند. او قبل از سمت جدید به عنوان مدیر بخش لوازم خانگی این شرکت فعالیت می‌کرد. او در آن زمان توانست کاری کند که بخش لوازم خانگی ال‌جی تا سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۲۵ درصد سود داشته باشد.

حالا بخش موبایل ال‌جی که در چند وقت گذشته شرایط خوبی نداشته با سیاست‌های جدیدی به فعالیت خودش ادامه خواهد داد. این شرکت در حال حاضر روی گوشی‌های G6 و V30 کار می‌کند و قطعا تغییرات زیادی در آن‌ها به وجود می‌آورد تا بتوانند نظر کاربران را به سمت خودشان جلب کنند. آیا ال‌جی در سال‌های آینده می‌تواند درصد بیشتری از بازار را به دست بیاورد؟ نظر خودتان را به ما بگویید.

منبع: Korea Times

telegram_ad2_1

‌‌‌‌

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. امیر

    V20 باطری خیلی خوبی داره چطور میگین ضعیفه فکر کنم شما اصلا باهاش کار نکردین
    والا ما که استفاده میکنیم خیلی هم خوب جواب میده

  2. سعید

    من g3 داشتم باتریش خیلی بد بود الان v20 خریدم بازم باتریش بده موندم چرا lg رو باتریاش چرا کار نمیکنه

    1. محمد موذن

      کی گفته؟
      من g5 دارم واقعا ازش راضیم

      1. میثم

        من میخوام lg g5 بخرم بهترین مدلش کدوم هستش؟؟!!
        اینکه شما از کیفیت ساخت و دوربین و هنگ نکردن و رابط کاربری و ماژولار بودن راضی هستین؟؟!!!
        من میخوام فول پکش رو بخرم اگه ممکنه بگین قیمت ۳۲ گیگ این گوشی چنده و آیا ۱۶ هم داره؟؟؟!!
        من الان نکسوس ۵x دارم و میخوام به خاطر کیفیت ساخت این گوشی رو بفروشم چون اصلا راضی نیستم ازش نه این که گوشی بدی باشه دوربین و رابط کاربری روون و سریع رو داره.
        به نظر شما ارزش داره ۵۰۰ این گوشیو بفروشم؟؟؟!!!
        چون ۱۷۰۰ بیشتر ندارم و گوشی مد نظرم g5 هستش اوایل میخواستم ۶s بخرم چون گرون بود و با آیفون اصا راحت نیستم و g5 که گوشی کاملیه به جز ضد آب نبودن این گوشی رو انتخاب کردم.
        میخواستم بدونم انتخاب درستی کردم یا خیر؟؟؟؟!!!

  3. افسانه

    من نمیدونم این شرکتا چرا (حداقل واسه یه بارم که شده) یه گوشی کامل و درست حسابی تحویل ملت نمیدن.
    یکی دوربینش خوبه، باتریش آشغاله! یکی باتریش خوبه، دوربینش افتضاحه! یکی دوربین و باتریش خوبه، دوام و استحکام نداره! من که تابحال گوشی کامل رو از هیچ شرکتی ندیدم، انگار یه قانون نانوشته دارن بین خودشون که هیچکدوم گوشی کامل تولید نکنن. الان v20 با این همه جذابیت و نوآوری، آخه چرا باید باتریش انقد ضعیف باشه؟!! چرا اون صفحه نمایش دومش نباید آمولد باشه؟! واقعاً چرا؟!
    در مورد ال.جی هم فقط گوشی جی.۲ تقریباً از بقیه کاملتر بود، بقیه رو هر کدوم با یه مشکل اساسی بیرون داد. ولی گوشیاش خیلی نوآوری و قابلیت داره، بالقوه استعداد اینو داره جای بزرگان این صنعت بشینه، ولی فقط با چندتا گوشی درست و درمون.

    1. محمدرضا

      گل گفتی????????????

  4. hamedevil4

    الجی خوبه ولی اخه باطری قابل تعویض چیه اخه کم بودن کیفیت همیشه موج میزنه تو ال جی فکر پشتش نیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه