مراحل تولید Death Stranding به زودی شروع می‌شود

۱۱ آذر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بزرگ‌ترین سورپرایز‌های مراسم E3 امسال، رونمایی از بازی جدید «هیدئو کوجیما» بود. تهیه‌کننده‌ی مجموعه بازی‌های متال گیر شخصا به کنفرانس سونی آمد تا از بازی Death Stranding رونمایی کند. کوجیما با خودش یک تریلر رونمایی هم آورده بود؛ تریلری که به گفته‌ی خودش، تمام و کمال کیفیت بازی را نشان می‌داد و در یک موتورپایه رندر شده بود.

بازی Death Stranding تاریخ انتشار معلومی ندارد، اما قرار است به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

کوجیما در مصاحبه‌ای به تازگی گفته است که به محض اینکه موتورپایه‌ی بازی‌شان را انتخاب کنند، تولید بازی Death Stranding با قدرت شروع خواهد شد. هیدئو کوجیما به وب‌سایت «یوروگیمر» گفته است: “به نقطه‌ای رسیده‌ایم و آن چیزی که از گرافیک بازی‌مان می‌خواهیم دست‌مان آمده است. در نتیجه به زودی موتور پایه‌ی بازی‌مان را انتخاب خواهیم کرد. پس از انتخاب موتورپایه، مراحل پیش‌تولید تمام می‌شوند و به صورت جدی تولید را شروع می‌کنیم.”

هیدئو کوجیما گفته است که در حال حاضر دو موتور پایه را در ذهن دارند و تریلر بازی را توسط یکی از آن‌ها ساخته‌اند. کوجیما می‌گوید:‌ “می‌خواهم همیشه عناصر جدید بازی را امتحان کنم. همیشه باید چیزی را بسازید، و سپس آن را آزمایش و دستکاری کنید.”

Death_Stranding

کارگردان و نویسنده‌ی Death Stranding می‌گوید که روی موتور پایه‌ی دیگر، مشغول آزمایش عناصر دیگری هستند.

تمام اتفاقات کنفرانس سونی در E3 2016 را از اینجا دنبال کنید.

کوجیما در مصاحبه با یوروگیمر، هم‌چنین درباره‌ی رابطه‌اش با سونی صحبت کرده. کوجیما می‌گوید: “وقتی یک شرکت جدید را تاسیس و سعی در ساخت محصولی جدید می‌کنید، مشکلات زیادی در مقابل‌تان قرار می‌گیرند. من می‌خواهم‌ فقط به بحث خلاقانه‌ی ساخت بازی فکر کنم. می‌خواهم سر و صدای اطراف را تا حد ممکن کم کنم. به همین دلیل هم فکر می‌کنم انتخاب درستی کرده‌ام.”

بازی Death Stranding تاریخ انتشار معلومی ندارد، اما قرار است به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن۴ عرضه شود. البته بازی یک نسخه برای کامپیوتر هم خواهد داشت.

منبع: IGN.com

E3_News
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar م

    آقا تریلر بازی کو????????

  2. Avatar امیرمحمد

    اینکه دریل دیکسونه تو سریال مردگان متحرک

  3. Avatar pouriya

    واااااااااااااااای انحصاری سونی

    🙂

    1. Avatar CR7

      انحصاری سونی نیس بره pc میاد

      1. Avatar امیر

        برای pc با تاخیر میاد و بعد از کنسول پلی استیشن. در واقع انحصاری کنسول پلی استیشنه و پورت میشه به PC که کیفیت برتر بر اساس کنسول PS4 خواهد بود.اصلا شرکتی که تاسیس شده برای کوجیما با سرمایه سونی است و این هم طبیعیه که انحصاری سونی باشه این بازی.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه