سامسونگ مراسم اختتامیه تکنسین برتر ایران را برگزار کرد

۱۳ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

امروز چهارمین دوره المپیاد تکنسین‌های برتر ایران که توسط سامسونگ برگزار می‌شود، به پایان رسید. در این مراسم مدیران شرکت سامسونگ، سام‌سرویس و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور هم حضور داشتند و این مراسم در کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

این المپیاد از سال ۱۳۹۴ توسط شرکت سامسونگ برگزار می‌شود. این المپیاد را سامسونگ به عنوان مسئولیت اجتماعی خود برگزار می‌کند و در آن با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نیز همکاری دارد. در نهایت چهارمین دوره از این المپیاد، امروز به پایان رسید و تکنسین‌های برتر کشور، معرفی شدند.

چهارمین دوره از این المپیاد، اواخر دی ماه امسال و با ثبت‌نام داوطلبان در چهار بخش موبایل و تبلت، لوازم خانگی (شامل یخچال و ماشین لباسشویی)* دستگاه‌های تهویه مطبوع (شامل کولر گازی) و لوازم صوتی و تصویری (شامل تلویزیون و ساندبار) آغاز شد. مرحله مقدماتی این المپیاد، سوم اسفندماه به پایان رسید که در آن ده نفر برتر از هر گرایش مشخص شد و سپس مرحله پایانی این المپیاد هم در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفندماه، برگزار و برتین تکنسین‌ها در هر بخش، مشخص شدند.

رضا باجولوند، معاون پژو‌هش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، در مراسم پایانی این المپیاد با اشاره به اهداف برگزاری این المپیاد، گفت:

المپیاد تکنسین‌های ایران، یکی از اتفاقات بسیار مثبتی است که حاصل همکاری و همراهی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و شرکت سامسونگ برای چهارمین سال متوالی است. از مهم‌ترین مزیت‌های این مسابقات، تمرکز بر آموزش و مهارت است که به نوعی، پایه‌های اشتغال، پیشرفت و رفاه را تشکیل می‌دهند. امیدوارم بر اساس مذاکراتی که با شرکت سامسونگ داشتیم بتوانیم تیمی از این برندگان همین المپیادها را برای شرکت در مسابقات جهانی آماده و اعزام کنیم.

وحید نجفی، مدیرعامل شرکت سام سرویس، نیز در این مراسم اعلام کرد:

ایجاد انگیزه و ارتقای سطح کیفی دانش و مهارت فنی بخشی از رسالت مهم سازمانهای پیشرو است، در این راستا مفتخریم که برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت سام سرویس به جهت مشارکت و همراهی در چهارمین المپیاد تکنسین های ایران افزوده شد و بسیار خرسندیم که همراه شما عزیزان در عرصه علم و دانش قرار گرفته ایم. امیدوارم که برگزاری اینگونه رقابتها موجب ترغیب تمامی تکنسینها به بالا بردن سطح دانش علمی و مهارتی خود گردد تا شاهد رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان در این حوزه باشیم.

المپیاد تکنسین‌های ایران، تنها برنامه‌ای نیست که سامسونگ در قالب فعالیت‌های شهروند شرکتی و مسئولی اجتماعی خود انجام می‌دهد. این شرکت در کنار این المپیاد، فعالیت‌های دیگری در مثل راه‌اندازه کتابخانه‌های گویا برای نابینیان و کم‌بینایان، راه‌اندازی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر و آکادمی مهندسی سامسونگ و اجرای برنامه‌هایی برای ارتقا سطح آموزش و اشتغال جوانان ایرانی، اجرا کرده است.

سامسونگ همانطور که فرهاد هجرت، مدیر بخش بازاریابی سامسونگ در ایران، اعلام کرده، سامسونگ به فعالیت‌های اجتماعی خود در ایران اهمیت زیادی می‌دهد. همچنین آنطور که اعلام شده، المپیاد تکنسین‌های ایران، امسال بیشترین تعداد شرکت کننده در چهار دوره اخیر را داشته است. جدا از این المپیاد، آکادمی مهندسی سامسونگ هم از دیگر فعالیت‌های اجتماعی این شرکت است که با هدف افزایش سطح مهارت و اشتغالزایی جوانان در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید سهی تهران، احداق گردیده است. در این مرکز، دوره‌های دو تا سه ماهه تعمیر موبایل و تبلت، تعمیر و نصب سیستم‌های صوتی و تصویری، لوازم خانگی و دستگاه‌های تهویه مطبوع، برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

در مراسم امروز، برندگان در گرایش صوتی و تصویری به ترتیب سام کاظمی، بابک رضا قوچانی و داوود پورپرویز؛ در گرایش موبایل و تبلت محمد علی منوچهریان، مجتبی بی‌اذیت و داوود قدریران؛ در گرایش لوازم خانگی محسن حسن‌آبادی، کیوان عبدالله‌زاده و محمودرضا برومند و در پایان در گرایش تهویه مطبوع، مجتبی صادقیان‌مهر، مهدی حسام بجستانی و مهرداد امام‌دوست، به عنوان نفرات اول تا سوم المپیاد تکنسین‌های ایران در بخش‌های گفته شده، برگزیده شدند.

به نفرات اول تا سوم هر گرایش، به ترتیب ۳۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی به همراه لوح تقدیر، اهدا شد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه