مراسم Uprising از امروز به مدت سه هفته به Overwatch می‌آید

۲۳ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه‌ی فصلی جدیدی بازی «اورواچ» (Overwatch)، از امروز روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر آغاز می‌شود. مراسم فصلی جدید اورواچ، Uprising نام گرفته است و مثل دیگر برنامه‌های این بازی، فقط برای مدتی محدود در دسترس بازی‌کننده‌ها خواهد بود. قصه‌ی مراسم Uprising در گذشته اتفاق می‌افتد و زمانی را به تصویر می‌کشد که شخصیت‌های این بازی، در کنار یکدیگر گروه Overwatch را تشکیل می‌دادند.

برای دومین بار در یکی از مراسم‌های اورواچ، با یک حالت PvE جدید روبرو می‌شویم.

برای دومین بار در یکی از مراسم‌های اورواچ، با یک حالت PvE جدید روبرو می‌شویم؛ طوری که می‌توانید در نقش یکی از چهار شخصیت Tracer، Mercy، Reinhardt و Torbjorn قرار بگیرید و در تیمی چهار نفره، با موج‌های مختلفی از دشمنان مبارزه کنید.

این مراسم در کنار یک حالت جدید، هم‌چنین بیش از ۱۰۰ آیتم جدید را از طریق جعبه‌های بازی در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. این آیتم‌ها شامل لباس برای شخصیت‌ها، اسپری‌ها و ویدیوهای ورودی شخصیت‌ها می‌شوند و همانطور که احتمالا می‌دانید، فقط می‌توانید این آیتم‌ها را در زمان برنامه‌ی Uprising بگیرید. پس از اتمام این برنامه‌ی محدود، دیگر امکان گرفتن این آیتم‌ها وجود نخواهد داشت.

«جف کپلن» (Jeff Kaplan)، کارگردان اورواچ، درباره‌ی مراسم Uprising گفته است که بازی‌کننده‌ها تقاضای زیادی برای حالت‌های «بازی‌کننده‌ها در مقابل هوش مصنوعی» یا همان PvE داشتند و بلیزارد هم از مراسم هالووین اورواچ که یک حالت PvE را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌داد، بازخورد بسیار خوبی دریافت کرده بود.

می‌توانید در ادامه، تریلر و تصاویری از مراسم Uprising ببینید. این برنامه از امروز به مدت سه هفته در اورواچ خواهد بود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه