مردم برای آیفون X صف کشیدند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل امشب گوشی آیفون X را معرفی خواهد کرد و افراد زیادی برای خرید این گوشی هیجان‌زده شده‌اند. حتی گروهی از طرفداران در شهر سیدنی کشور استرالیا از هم اکنون جلوی فروشگاه اپل صف کشیده‌اند تا اولین نفراتی باشند که آیفون‌های جدید را خریداری می‌کنند. شرکت اپل امسال سه گوشی آیفون معرفی کند که آیفون X، آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس نام دارند. البته شایعات می‌گویند که پیش فروش این گوشی‌ها از ۲۴ شهریور شروع می‌شود و فروش آن‌ها هم از تاریخ ۳۱ شهریور آغاز خواهد شد. با این حال این افراد چند روز زودتر جلوی فروشگاه اپل صف کشیدند.

 

پیش فروش آیفون‌های جدید از ۲۴ شهریور شروع می‌شود و فروش آن‌ها هم از تاریخ ۳۱ شهریور آغاز خواهد شد.

البته گفته شده که تولید اولیه آیفون X بسیار محدود خواهد بود و احتمالا اپل در ماه اول نمی‌تواند به نسبت تمام درخواست‌ها این گوشی را تولید کند. احتمال دارد که در طول چند روز آینده طول صف‌ها جلوی فروشگاه‌های مختلف اپل بیشتر شوند. به هر حال داشتن آیفون جدید آن هم زودتر از همه بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

به احتمال زیاد این گوشی از همان اوایل مهر ماه هم راهی کشور ما خواهد شد که قطعا قیمت‌های عجیبی خواهد داشت.

 

منبع: cnbc
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. E.K

    این هیجان مردم برای یک دستگاه تلفن همراه هوشمند شاید به باور خیلی ها “علاقه به تکنولوژی” یا عبارات اینچنینی تعبیر بشه. اما درواقع این یک نمود از فرهنگ مصرف گرایی و مصرف زدگیه که گریبان مردم رو گرفته. داشتن یک گوشی توانمند و پرسرعت و مقاوم خیلی خوبه. اما اینکه من با برند گوشی م دیده بشم توهین به شخصیت خودمه.

  2. مهدی

    سلام لطفا میشه بگید که ایفون۸ کی معرفی میشه یا اصلا امسال ایفون ۸ معرفی میشه یا ن

  3. amirali rismanchian

    سلام لطفا بگین مراسم به وقت ایران کیه و اینکه امروز اى او اس جدید برا ایپد میاد و اینکه شما کى مطلب در مورد أیفون هشت میدین یعنى بر اساس خود کنفرانس. ممنون

  4. علی جوادی

    یه عده آمریکایی بیکار که فقط میخوان از تولید ملیشون که البته تولید چینه حمایت کنن…

  5. amirali rismanchian

    سلام لطفا بگین مراسم به وقت ایران کیه و اینکه امروز اى او اس جدید برا ایپد میاد و اینکه شما کى مطلب در مورد أیفون هشت میدین یعنى بر اساس خود کنفرانس

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه